Mys med syster & systerson I Falköping :) <3

23 April;

GRATTIS MIN ÄLSKADE MAMMA PÅ DIN FÖDELSEDAG! <3 Jag Älskar Dej!
OCH GRATTIS BRORSHAN SOM FYLLDE 27 IGÅR <3 Jag Älskar Dej!


Har inte vart på utbildningen idag. Har inte orkat. Pallade inte trycket. Åh, ja. Jag är som sagt "singel". Men man ska inte lägga sig i graven för det. Vi är otoligt bra vänner. Vi är inte bara vänner, mer än så. Men har inget "förhållande" i den principen längre. Vi funkade antagligen bättre som vänner. Fast jag känner mer för honom. Men som sagt. Livet slutar inte. JAg har inte förlorat något. Jag har vunnit en otroligt fin människa <3 Jag Älskar Dej, Pierre! :) ( Med ett leende på läpparna märker jag att jag fick när jag skrev det)

Hur som helst. Vaknade av att Stefan sjöng för mamma idag på soffan(?) Jag fattade ingenting. Jag hade tvär somnat där igår kväl. OCh mamma hade väl lagt sig där senare på natten med. ( Stefan snarkade väl i vanlig ordning ;) haha ) Vi grattade henne o grejjer. Sen somnade jag om en stund till och gick upp vid 9 tiden. Har pratat med John på tlfn, och sötsak, och Emelie Sjövall , (brorshans flickvänn) tack för att du finns, underbara människa!!! Körde även ett pass på Crosstrainen idag med. Har börjat nu! Nu jävlar. MAmma e för g0o! " Nu ska vi ta dom jävlarna!" Sa hon. Och hon pushade mig som fan när man ska kämpa in i det sista. Hon får nog bli min personliga tränare! Hon e en grym coatch :) Eller hur det stavas ...

12 över 12 tog jag tåget till syster. Ska vara här i helgen. Få rensa tankar och bara va. Speciellt spendera min tid med min underbara , dyrbaraste systerson! Syster & Melvin hämtade upp mig i Vedum 12:3o och vi åkte direkt till Falköping. Vi skulle kolla på lite kläder till mig osv. Fick faktiskt shoppat en del.

1 Tunika på Lindex 299:-
 1 Linne (lite längre) 79:- 
 
1 Vårjacka 699:-    

Fast vårjacka skulle jag få i födelsedagspresent utav mamma :) Tur det, för det svider i min plånbok annars ;) 
Ursäkta kvalitén på bilderna!

Sedan fikade vi även på Lilla Blå. MYSPYS!  

   
E han inte för g0o min systerson? :D <3
Jag diggar "Stig- Helmer" Frissan ;)



Fick även köpt lite presenter till mina bebisar :)
1 paket till Sandras bebis.
& 1 paktet till fasters älsklings dop.



Ah, vi har verkligen haft det jätte mysigt idag. Efter shoppandet åker vi till Willys, och där får en annan springa runt som en idiot efter Melvin som springer runt i hela affären :D SÖTUNGE! Vi va la på Willys 1 timma eller ngt. Min syster e inte den snabbaste precis :D

När vi kommer hem så börjar vi packa upp alla varor osv.
Vid kvart i 8 tiden går jag upp och fixar Melvin inför natten, går ner o gör välling, och går upp och lägger mig med han i sängen och nattar honom. Precis när han har ätit upp vällingen, tar han nappen i munnen, gosar med mig. (hans trygghet att stoppa ner händerna innanför min tröja) och kollar mig djupt in i mina ögon. OCh vi är helt tysta o kollar bara på varandra. Och verkligen känner kärleken mellan oss. Jag säger till han hur mycket jag älskar honom, och hur mycket han betyder för mig. Det var inte långt ifrån en tår då alltså. Gud, vad en sådan liten krabat kan betyda så mycket för en. <3
Han somnade tillslut, och jag gick in o la han i hans säng. Sen har syster gjort tacos idag, så vi åt de o kollade på Talang 2o1o :) Mys! HAr inte gjort så mycket mer idag. Nu blev det ytterliggare en novell. Ibland kommer det , och ibland inte.

Ska vara barnvakt imorn, så ska försöka komma i skaplig tid i säng ikväll :) Ska somna framför en film, o förhoppningsvis prata med sötsak igen. HAn skulle ju ringa efter filmen, ( om han nu inte har deckat, SOOOOM VANLIGT ;) . )

Hoppas att alla får en trevlig helg!

Sköt om er!

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0