1 April :D

1 April;

Uppe med tuppen idag :) - o6_3o ringer den dära jävla klockradion !! Bliiiir galen :P
Det tog han 2 h att komma upp idag. Fattar ni hur jag har det på morran eller? ( Men vad gör man inte för den man älskar? ) Åh en annan kan ju fan ine somna om.. Men det är bra kanke bra det, idag iaf. Älskling slutar runt 12 tiden, och sen så kommer mamma o Stefan o hälsar på oss, så dom får se hur vi bor här :) Dom är ju ändå i Mullsjö, och campar denna veckan, så hon ringde igår o fråga ifall dom fick komma o hälsa på :)
Det passar ju bra att dom kommer idag, jag städade hela lägenheten igår :)



Det är ju 1:a April idag .. Shit, jag är en sån som alltid blir lurad, och jag tror oftast på det. Man tänker ju inte på at det är första april. Ska se om jag kan komma på något at lura min kära pojkvän :P Har ni några bra skämt? Kommentera gärna då :D Jag kommer säkert bli lurad utav han... Peppar , peppar ta i trä! haha!

Senare idag ska vi åka o tvätta hans bil, på Preem :) Den blev feeting snygg igår hans bil. Idag kommer den glänsa. Jag kommer fan skina upp när jag åker i den :D Och idag blir det korvstroganoff istället. Blev inte att jag hann göra något mat igår. Iochmed att han va hemma vid 16:oo tiden, och vi skulle till typ bil-tema, fast ändå inte bil-tema, en annan affär, men kommer inte ihåg vad den heter :) Den stängde klockan 17:oo, den affären. Och direkt efter så skulle vi åka till hans pappa. Så det blev inte så. Det blev donken igår :/ :$ Måste sluta med sån mat. Men har ju gått ner, så någon gång får man unna sig ;)

Haha... När vi kom ut till hans pappa så va inte dom hemma, men vi satt i bilen åh tjöta lite.. Vi gick ut till motorhuven.. Och jag säger: "Fan, jag ska bli en Mekk-brud!!" Älsk: "Haha!! Då har du mycket att lära! :D " Jag: "vadå????!!" Han: Va e det här då? ( Så pekade han på den stickan som man kollar oljan med ) Och jag skojjade till det lite(?) o sa: " Det där är tenstiften, kom så fyller vi på dom :D " Tror ni han skratta eller? Han dog nästan av skratt :P Men jag har hört att dom säger det i filmen "Macken" . Den har ni säkert sett? Det vet väl jag att man BYTER tenstiften :D ;D :D Ah, det var riktigt roligt :P

Min älskling :)


Jag pratade med John förrut ♥ Jag har inte berättat för han att vi är tillsammans jag och Pierre. Så jag berättade det idag. Och han blev jätte glad för min skull. Han vet ju inprincip allt om mig, och hur det har legat till mellan mig o P, innan. Så han bara: " Åh, vad glad jag blir för din skull. Grattis! Vad var det jag sa! "  Och det märktes verklige på han att han menade det. Och jag blir så glad att jag har dej som vän, hjärtat! Älskar dej vännen!

Nä nu blir det snabba ryck. Ska sminka mig och klä på mig nu, innan älskling & mamma o stefan kommer. Moa kommer med :D:D:D Jag har saknat min vovvis!


pusspåer,'
peaceovernout,'
josefinejohansson,'



Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: hihi ja :)

2010-04-04 @ 18:39:52
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Madde

hejhej! Hjälp mig gärna med frågan på mitt inlägg:)Tack på förhand:)

2010-04-04 @ 19:06:27
URL: http://madeleinebjornlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0