Om Lördags :) Bäste släkt !

19 April;

Har hänt så otroligt mycket. Inget jag tar upp här på bloggen. Nära o kära som vet. Och det räcker.
Imorn är det utbildningen som gäller. Ska bli härligt att få tänka på annat. Komma in i rutinerna igen.
Vet inte vad jag ska skriva. Brukar ju alltid skriva noveller annars, men har väl inte så mycket nu i mitt "ordspråk".

Det var jätte trevligt i lördags, hos mormor. :) Pierre, trivdes som fisken i vattnet, med min släkt.. Pust! Tur det :) Han o brorshan kom jätte bra överens o snackade som bare den. :) Betyder mycket för mig.
Sen så träffade jag William för andre gången. SÖTSAK! <3 Pierre fick även hålla William.

Älskling & William :)



<3



<3 Fasters Älskling!



<3


Emelie , min kära svägerska, med William. Och syster med Melvin <3

Vi gick ut med alla 3 hundarna, jag brorshan och Pierre. Sen så tog jag och Pierre Melvin och gick ut med han, för att han skulle sova. Men icke sa nicke. Han skulle bara leka :D SÖTNOSEN! Jaa, vi har allt en del att se fram emot. :)

Igår åkte älskling ut till sin pappa, och hjälpte honom med en massa skrot som skulle slängas. Jag orkade verkligen inte följa med. Så jag låg i sängen i stort sett hela dagen. Kollade även på "Hundtricket" . Älskar den filmen. Har sett den hur många ggr som helst. :) Sen kom han hem vid 2o:oo tiden, då hade jag förberett maten, kycklingsallad. Kokade ris som vi skulle ha i. Sen kollade vi på Wipeout, och gosade i soffan. Mys! Sen på kvällen gick jag ut en sväng, och gick. Rensa tankarna o pratade med Sandra hjärtat<3 Glad att jag har dej, hjärtat!
Sen när jag kom hem igen, så var det i stort sett sängen som gällde.


( Får försöka att hålla humöret uppe ändå )

Love lift us up were we belong <3


Nu ska jag fortsätta med pluggandet.

Grattis bäste kusin på din 19 Årsdag! <3 Älskar dej! ( Jessica Magnusson )

pusspåer,'
peaceovernout,'
josefinejohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0