Ny design :) - huvudverk :(

6 April;

Har en otrolig huvudverk. Kan bero på en massa.. Antingen för att det är mycket som snurrar i mitt huvud... Och visst, det är det.. Men det kan också vara pga annat. Vi får se , sa den blinde till den döve ;) Inte ens kul.-- Fråga mig inte vrf jag skrev det ens, och varför jag ens håller på att forstätta skriva om det. I am sick !

Du får mig att bli på bra humör, Älskling!
Du får mig att le , skratta och att älska! <3
Tack för att du finns i mitt liv <3




Det har inte vart min dag idag riktigt. Börja med att jag försov mig imorses. AJDÅ! Hade ett missat samtal från Älsklingen imorses & 1 sms. Han hade försökt att få liv i mig. Icke sa nicke. Jag har verkligen inte ens hört alarmet idag. Det måste vara för att jag har vant mig vid hans klockradio som är på högsta volym när den väl ringer. Tro det eller ej, men det har gått någon dag som jag inte har vaknat utav den.. Knepit.. Jaja, tillbaka till det som jag SKULLE prata om. HA HA!
Som sagt, försov mig. Ringde Lars o sa att jag skulle komma lite sent. Inga Problemas. Men sen... Sen vettni.. Jo, jag satte på kaffe o grejjer. Hann tom äta lite frukost, fast det va inte mycket jag hann äta. Jag är ju sånn va, att börjar jag med en sak, (när jag är stressad), så måste jag påbörja en annan, osv , osv. . . så håller det på så , och då blir jag aldrig klar med det som jag påbörjade först. Så därför försvann den frukosten rätt snabbt :P Till baka till kaffet. Ska gå ut och ta mig kaffet o morronciggen. Och sista klunken jag skall ta , så spiller jag naturligtvis på mig. GAAAH! Sen så har det liksom bara inte vart min dag, fram tills lunchen på utbildningen. Fick i mig lite käk. o så ringde sötsak på lunchen, sen blev det bättre liksom. Tom mina kära kurskamrater märkte det på mig, att ngt inte stämde. Trodde typ att jag o P, hade bråkat. Men det har vi INTE. :) Bara mycket som snurrar i huvudet.. Som är "jobbigt". Man ska inte skriva så!!!!!! You dont get what i mean!

Som sagt inte min dag idag helt 100. Antar att det är så vissa dagar i ens liv.


Har en massa bilder som ska läggas upp , men jag ORKAR verkligen inte. Inte idag iallafall!

Har ny design nu på bloggen med. men den är inte riktigt klar än. Tack A-K, för att du hjälpte mig <3

Nu ska jag prata klart med älsk, sedan film o nana!

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0