Arg :@



Blir så jävla förbannad över mig själv. Fan i helvette vad arg jag är på mig. JAG MÅÅÅÅSTE börja prioritera. Nä, jag tänker inte ens yttra mig. Känner ingen livsgnista nu. Det ända är Pierre isf! <3 Det ända ljusa jag ser. Längtar så mycket efter dej, älskling :( Vi ses på freeedag! Åh vad jag ska krama o pussa på dej :)

Ily ♥


Jag träffade Jonas förrut, vi träffades över en "lunch" och tjötade lite. Sen så spelade vi "Air hockey". Jävlar vad kul det va :) Skrattade så jag kissade på mig, nästan :D



Stefan köpte glass av glassbilen som stannar i gränden här där vi bor. Så vi har ätit glass o druckit kaffe. Gottit.


No kollar jag på efterlst med mamma & Stefan. Ska duscha efter det.. Kanske uppdaterar mig senare.

pusssålänge,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0