Fullspäckad dag :)

4 December,'

Dagen idag har gått otroligt fort.
Vaknade första gången vid 08:15 och va uppe och kissade. Gos sov fortfarande så sött, och det skulle inte hindra mig från att somna om. Sedan vaknade jag vid 11 tiden igen. Vaknade av att jag var så fruktansvärt hungrig. Så jag tog mig lite flingor med o´boy :D

Fick mättat magen en liten stund iallafall. Jag tog med mig det in till teven i sovrummet, och satte mig på sängkanten o käkade, och sappade mellan kanalerna på tv:n. Och på Kanal 5 så upptäcker jag att DENNIS är på teven :D Älskar den ! Speciellt den otecknade. Dock var den dubbad på svenska. Mindre bra!

Men det sjuka var att jag sa till Pierre typ i förra veckan att jag skulle vilja se den, för att det var så längesedan sedan sist. Och så kom den idag :D :D :D Så bra. Så jag väckte älsklingen :) Så vi kollade på den tillsammans i sängen! Så myyys!


Sen gick vi upp. Tog på oss. Vi skulle ju åka o storhandla idag. Men det har inte blivigt av. Adde, en kompis till Pierre, som jag har träffat innan, ringde och frågade om inte han o vovven kunde komma förbi på en kaffe :) Självklart. Sist vi träffade han var i påskas på " Custom Motor Show " Det som är här i Elmia under påskhelgen :)
Fyfan va rolig han är! Verkligen en underbar kille. Vet inte när jag skrattade så mycket sist :) Han imiterade en göteborgare, för hävla bra alltså :D Underbart!

Vi stack och käkade korv med mos innan han kom :)

Sedan så ringde Anna och frågade om vi inte ville komma bort till henne. Men vi skulle höras av nu lite senare ikväll.

Nu är jag hungrig igen, funderar på något gott att äta ikväll??


Funderar på att färga håret svart :D



Blir nog fan ingen storhandling idag heller :( Och imorn ska vi till Ronneby och hämta en bil. Mindre kuuuul! Men det är pengar :D

Det får räcka för idag ! :)

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer
Postat av: Vi vet!

GRAVID, DU ÄR GRAVID! Vi vet..

2010-12-07 @ 20:27:49
Postat av: Anonym

Haha grattis :) du har ju rätt, din fege!

2010-12-21 @ 20:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0