Jag har världens underbaraste pojkvän <3

3 December,'

Jaa. Som sagt.. jag tänker inte försvara mig längre.. Jag har varken tid eller ork att blogga. Det kommer när det kommer...

Har ju så mycket att berätta egentligen :) Igår var vi på IKEA här i Jnkp :)
Vi skulle BARA handla lite mattor och bestik, för det hade vi ont om.. Javisst, men med oss 2 så är det inte bara det som hamnar i kundvagnen.. Ne då. Det var allt möjligt.

Det blev bl a:

  • En tavel Hylla
  • Dönderö Golvlampa
  • Doft ljus + värmeljus
  • Julgranspynt
  • Äggkoppar
  • Tallrikar
  • 3 st mattor
  • En gosshig filt
  • Glödlampor
  • Bestick

Det blev en helt ny lägenhet här hemma :) Så mysigt så.

Och så fick jag världens finaste ros-bukett utav älsklingen. <3 Titta så fina!



Har vart med Anna nu det sista rätt mycket. En sådan vacker vän. Snäll och helt underbar. Och så har hon en son som är för söt. Lilla Kasper! :) Hoppas verkligen att allt löser sig, stumpan! :)




I Tisdags var jag hos läkaren för att ta blodprov
:( Va nära på att svimma. Blodtrycksfall sa läkaren. Konstigt! :/ Pierre såg det på mig. Helt sjukt :P

Idag är det en såndäringa mysfredag :) Vi ska ner till Ica o köpa en massa gottit till ikväll, och evtuellt kolla på IDOL, eller en film. Jag skulle verkligen vilja se Komisarie Späck :) Den verkar rolig.  I vecka så kollade vi på Toy Story 3 på Voddler faktiskt. Jag har tjötat hela tiden på att jag vill se disney / barnfilmer, men dom har inte haft det på voddler innan. Men nu har dom fått in det :) Underbart!  Vi kanske sticker bort till HemmaKväll med. Vi får se.

Det har snöat non-stop här idag. Stora flingor. Mysit. Vi har även julstädat, julpyntat och möblerat om i  lgh. Så mysit! :)

Det blev 3 filmerHemmaKväll och en STOR påse med godis :) haha!


Såhär fint blev det i våran lgh :)



Och här en bild på världens sötaste pojkvän <3



Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0