1års krisen över? :)

15 December,'


Har varit en otroligt jobbig period mellan mig och P. Tänker definitift inte skriva om det här. Men det är väl anledningen till att jag inte har bloggat. Mår man inte bra, så orkar man inget.. Tyvärr.
Vi har iallafall klarat av en kris, skulle vilja kalla det för 1 årskrisen. Är glad för att den är "avklarad" fastän det är mycket kvar att bearbeta. Men det börjar se ljusare ut.

Har en hemlighet som skall berättas snart också :) Men ni får hålla ut :P Det kommer sakta men säkert.
Det handlar om mig. ( Fundera på det ni ;D )


Vill också tillägga att det finns fruktansvärt falska människor. Jag förstår inte hur man kan med och göra så emot en "vän" ? Fast jag skulle inte vilja kalla det en vän. Vilket jag fick det bevisat. Face 2 face. Är glad för att jag insåg det såpass tidigt, och att det inte gick längre. Ne, sådanna grejjer har jag svårt att förlåta. Thats it. Det är inte jag som har satt mig i den situationen. Har verkligen ställt upp för "den här dåkallade vännen", och så får man bara en sådan hård KÄFTSMÄLL, rent utsagt. Men som sagt. Jag ska inte lägga energi på sådanna som inte gör det på mig. Din förlust...

Funderar på om jag ska göra något videoinlägg? För det gillar la ni?? ;) Typ nä jag sjunger och gör bort mig? :P



I helgen ska vi hem till min mamma och fira en tidigt jul :) Hela min släkt kommer, (förhoppningsvis). Pratade med min bror på tlfn idag, och han har blivigt lite sjuk. Får be till gud att han blir frisk innan helgen.
Så idag ska jag och min käre pojkvän åka o handla julklappar, till helgen :)

Vi kör en lek, där vi har sagt att man köper en julklapp var för 100:- och så får man en lapp, som man skriver ett nummer på och så lottar man ut. Den som får nummret 1 på sin lapp får börja osv.. Sedan när man har öppnat julklapparna så får man sno ifrån varandra :D Det är ett as kul julklapps spel. Så det ska vi fixa idag innan vi åker till hans syster för att umgås och prata. Vilket som kommer att bli skönt :)

Annars så ska jag bara städa lite nu, innan han kommer hem från jobbet! :)

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0