Gravid :) <3

22 December,'

Dan döre dan före doppare dan :D

Jesus, 2 dagar kvar till julafton! :P Fort det går.


Igår blev jag inringd för att jobba. 15:oo - o8:oo. Så kom hem för någon timma sen.
Gött med lite extra pengar! Fick en fin julklapp utav dom också. Presentkort på vilken som affär, 400:-
Så snällt! :)

Insåg också sen när jag kom hem på min internetbank, att jag har fått in min län. Trodde ju att jag skulle få den imorn. Men jag tackar och bugar för det :) Det gör mig absolut ingenting att pengarna kom in n dag före :)



Som sagt så skulle jag ha berättat en "Hemlighet".. Jag har redan gått ut med det på face. Att jag & Pierre ska bli 3 i Juli 2o11 <3 Mami o Papi saknar och längtar efter dej. I början var jag BOMMSÄKER på att det var en kille.. Men Pierre har sagt hela tiden att det är en flicka. Men jag stod fortfarande fast vid att det var en liten kille. Men nu har jag lyckats ändra mig. Det är en liten enveten tjej där inne i min mage. :P Jag tror nästan till 50 % att det är en tjej :P haha! Ne, men jag är nästan 100 på att det är en liten flicka. Men det återstår och se, om cirkus 7 månader :P Alla i min släkt tror att jag får en tjej med. Herregud. Vill ju ha en pojke. Dom är billigare och mycket lättare skulle jag tro. Men jag blir lika glad för vad det än blir. :)
Går in i vecka 13 imorn. (12+0)
I början var de gör segt. Men nu går det jätte fort :/ Sjukt.  Min graviditet har ju liksom inte var den lättaste. Spydde som senast imorse. Stackars Pierre, som får stå ut med mig ! haha!



Ska se om jag kan ta mig in till A6 och köpa en såndäringa doppler eller vad det heter. Så att man kan lyssna på sin bebis hjärtljud. Men det får bli en julklapp. :P Till pappi <3


Nu ska jag dra mig. Hörs mera sen ikväll kanske!

pusspåer,'
peaceovernout,'
josefinejohansson,'

Kommentarer
Postat av: Camilla bergman

Hej gumman! Jag får gratulera till bebisen! Så lilla Josefin ska bli mamma. Lycka till. Kram Camilla bergman

2010-12-28 @ 22:17:49
Postat av: Jossan

tack så mycket!

2011-02-01 @ 21:19:25
URL: http://josefiiinejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0