Akutmottagningen. vs, ett sundare liv.

27 December,'


Inte gjort ett "jota" idag. Är förkyld och alläment hängig! :( Tråkigt!

Ringde förut och beställde en tid för VUL, pga magsmärtor i nedre delen av magen, så blev änna orolig. Fick en tid på Torsdag kl 11:3o. Ringde även och sa det till Pierre. Men han tyckte att vi skulle åka upp AKUT istället, vilket vi gjorde också efter hans jobb.
Så vi åkte upp till Ryhovs Akutmottagning, och blev skickade upp till KK. Sen så kom "doktorn" och gjorde ett Vanligt Ultraljud på magen.. Och den lill* mådde jätte bra. Allt såg fint ut. Den låg och sprattlade och hoppade, mitt lilla underverk. Ah, det gjorde verkligen min dag. Längtar verkligen efter den lill* :)

Det var det lyckligaste jag har vart med om hittills :') Första gången vi gjorde ett VUL så var den bara 1 cm lång. Då var det en räka. Men nu var den en liten människa där inne. Ah, det var fantastiskt att se...

Idag åkte vi och stor handlade. Massa nyttig mat för den delen. Vilket som kändes jätte bra! Nu ska vi börja vårat nya liv. :) Ingen mer Mc´donalds, och ingen mer skräpmat. Bort ur mitt liv.

Åh, jag börjar må bra igen!


Här är lite bilder över julen. På detta kort är det Brorshan, Melvin & Syster <3



Detta är William :) Fatsers gooding!



Melvin skottar snö när jag passade han <3 Mossters älskling <3


Min & Pierres första ogrillade skinka :)


Vårat första lilla egna julbord :)


Våra fina julklappar utav bebisens farmor. Svärmor :)


Någon skillnad? :) Lite? ;)


Vi hörs!

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilken mysig liten mage! :)

2010-12-28 @ 16:00:59
URL: http://kmfh.blogg.se/
Postat av: Jossan

Tack så mycket :)

2011-01-07 @ 16:00:12
URL: http://josefiiinejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0