Påväg till Jönköping :D <3




Nu är klockan 18:42 och P, ringde nyss o sa att han kommer lite senare, för att det är tydligen isbana på vägarna. Det regnar ju typ ute nu. Eller snöblandat regn :/ Helt sjukt väder. Men hellre att han kommer senare än inte alls. :) <3 Han va strax i Falköping :) -
Så snart bär det av till lilla Jönköping. Det var inte igår man va där alltså :D

Nu har jag precis packat klart väskan och är iordning gjord för finaste :D Nu är det bara att vänta. Hade ett rätt trevligt / roligt samtal med kära styvfadern Stefan förrut :D Vi har alltid lika kul när vi snackar. TRIVS!

Jag sitter här o diggar till Adam Tensta - My Cool remix . ft. Dr alban :D
http://www.youtube.com/watch?v=RoME9A3bGK8 - As bra e den :D :D :D

Ni får ha en toppen helg ! Måste göra min hemtenta sen, har inte börjat med den än.. Skärpn ing Jossan. Men jag tänkte faktiskt fjäska till mig lite hos P, så att han kan hjälpa mig lite ;)

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0