Ser fram emot helgen . Confused ?

3 Februari ;


Vaknar (11:30) av att Moa , hunden , ligger i min säng. ( :@ )  Hatar detta ! Hon löper nu med, så det är inte roligt att ha en massa fläckar i sängen. Så får byta lakan varje dag. ( Beroende på hur många ggr hon ligger i sängen vill säga ) OVISENTLIGT! :D Sätter på filmen "Big Momma´s house 2" , fan grym den är :)



Efter en stund så ringer min underbara mamma, :
"Sätt på Kaffe."
Jag: Okej. 
 Mami: "Har du ätit något? "
Nej svarar jag.
Mamsi : "Vad bra. För jag har köpt med mig Kycklingsallad hem!"
Jag: Åh vad gott!
 Mami: Hemma om en stund. Puss!



Det var verkligen gott. Kyckling sallad är verkligen gott & nyttit(?). Jag dukar fram bestick osv. Efter maten, tar vi oss cigg o kaffe :] Gottans! :D Sedan åker vi faktiskt till banken och Ica. Mamma går in på Ica, och jag till banken. Fixade faktiskt en internetdosa till mig. Behövde verkligen de ! HAr velat ha det lääänge, men har aldrig fått gjort det. Men nu fixade jag det :D

När vi kom hem igen, fixade jag film på datan. Kom dock på att jag glömt av att köpa ciggaretter. Så jag tar med mig Moa till Hemlöp, och möter upp Jonas på hemköp, ( han hämtade ut sin nya hårdisk till datorn, på posten ) Så jag växlar några ord med han. :] Mamma åkte till jobbet samtidigt som jag gick, (vid 2 tiden).

När jag kommer hem sätter jag mig vid datan, (Ovanligt? ;) en liten stund. Sedan tar jag faktiskt på mig termobyxor o hela kittet, för att gå ut o skotta bort all SNÖ(!) Fyfan! Nu får det fan sluta o snöa! Orkar inte det mer. Det va fan jobbigt. Men Stefan tyckte att jag hade gjort en fint jobb när han kom hem :)



Jag går in o börjar med maten. Köttfärsås o spaghetti :) Lyckad. Jag äter och kollar på Johan Falk, Leo Gaut.<3 Stefan kommer vid halv 5 tiden. Sen vid 5 kommer Jonas & Alvin ( Stefans son och sonson )
Det va trevligt. Dom åt utav maten dom med, senare blev det kaffe o glass! Gott!

Har inte gjort så mycket mer idag. Kollade på Efterlyst vid 21 tiden. Tänkte ta o hoppa in i duschen nu om jag orkar, annars så får det bli imorn.

Bara för att du är världens sötaste!
Melvin Brink , Jag älskar dej!





BLIR GALEN NÄR MAN BESTÄMMER SAKER OCH ATT DET ALDRIG BLIR AV!
(sånt som händer, men ändå)

Ser fram emot HELGEN!

Fredag : Till Sandra & Mikael i Kortedala ;) Nana över där.
Lördag : Möta Daniel i stan vid 1 tiden, åka hem till han , & dricka innan matchen ;) Sedan på FRÖLUNDA <3 - Färjestad :D Det ska bli så kul & Mysiiit. Kanske träffa gullibull där med? :) HOPPAS! <3



Nä, nu får de bli ngn go film! Rekomendera någon? ;)


 
              Det säger allt :D


Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0