Välkommen William 31/1-2010 <3 - Underbar helg!

1 Februari;


Ja . Vilken HÄNDELSERIK helg :)
( Mycket kan hända på så oerhört kort tid )

Helgen börjar med att jag tar bussen här ifrån kl 16, för att sedan ta ett tåg från Thn , till Göteborg. Ska nämligen åka till min kära kusin, som jag inte har träffat på ett bra tag! Vi skulle bara ha en myskväll egentligen, men det slutade med något helt annat. Berättar inte exakt vad vi gjorde, för då blir det nämligen TJÖT i släkten. Och sånt orkar jag inte med. ( Förresten så är det rätt kul att andra hinner o berätta om sitt liv, till andra familjemedlemmar, när man egentligen vill säga det själv! DÅLIG STIL! )
Iallafall.
Kvällen slutade underbart för mig. :) Och förhoppningsvis för min kusin med. Hade en underbar kväll med min gullibull. ;) - När jag gick därifrån hade jag 29 missade samtal & 11 st sms.  Jaja :] Nu mår man bra igen! :D haha


Vaknar upp på lördagen, inte allt helt rätt ;) Men vaknar upp hemma hos Jessica iallafall :) Vi´har lite kul o tar några kort :P
  
Orkar inte lägga upp mer än 1 ;)

Svägerskan Emelie ringer runt halv 12 och säger att dom åker upp vid kvart i 3 tiden, och hämtar upp mig i Balltorp. Och jag är klar till dess, men fick vänta oerhört länge på dom denna gången :) *Roger syndromet? * *Hosthost* :D Men dom kom till slut :) Vi hade en trevlig bilresa upp till kära Vedum med mycket snack om mig o allt runt omkring mig, osv :D haha! ( Vi skulle åka upp till Melvins 1 års - kalas )
Jaa.. Resan avklarad, och vi är framme på kalaset. Det var mycket trevligt, MEN OJ VA TRÖTT JAG VAR! Inte sovit så mycket, Natten till lördagen ;) :P Så var väl lite grinig. ( och kände även lite ångest. Men det gick över sedan på Söndagen) . Brorshan & Emelie åker hem vid halv 8 tiden på Lördags kvällen. När dom står i dörren och ska åka så pussar jag den storas magen o säger, snart ses vi. <3 . ( Höggravida Emelie ) - BF- var den 3:e Februari -  . Och klappar henne på magen. ( Fick även en liten spark under kvällen från den lille krabaten inne i magen) Vi säger hejdå till dom, och vinkar när dom åker :)

Vi fortsätter kvällen med alkohol, och skratt. La oss vid 2 tiden på natten, då somnade jag till teven, va otroligt trött, måste jag säga.
HALV 9 på morgonen, söndag, ringer Fredric, ( Brorshan ) , och säger att dom har åpkt in på BB. Att Emelie ska snart föda :D Vi har vart på helspänn hela dagen igår. Sen ringer brorshan halv 6 på kvällen, och berättar att vi har blivigt Farmor, och faster , till en William Sjöwall<3 Ytterliggare en kille till i denna släkten ;) Du är så efterlängtad och välkommen, mitt lilla hjärta! <3 - Han va 49 cm lång, & vägde 3000 g. En liten bebis! åh, jätte söt är han. <3 Faster älskar dej, lille kille :]
Så sjukt att man var med dom dagen innan, o nästa dagen är han ute?! Kan inte riktigt fatta!

Så idag har jag o mamma vart o shoppat till den lille William :] Så sött! Längtar tills jag får träffa han :)
 
Titta så sööt?  :]
En stolt fatser , till min brorson <3

Så nu är man faster. Jag och mamma firade med ett glas vitt igår. Man blev ju lite rörd :')
Det hände inte så mycket mer igår. Vi åt en god maträtt igår :]
 
Kyckling, Hasselbakspotatis och blomkolsstuvning. Och mamma gjorde värsta söta salladsgrejjen, va tvungen att ta kort på detta :) haha!

 Hämtade också ut min & Daniels frölunda biljetter som ska ses nu på Lördagen den 6:e :)


Rätt dåliga platser, men vad gör man inte för sitt lag? ;)
Sov igår en stund. Va så hilma trött.
Pratade med Daniel i 2 h . Tiden går jädrans fort när man pratar med han :) <3 Bra vän!

Somnade sen vid 1 tiden, till Rena Rama Rolf :) <3



Vaknade idag av att mamma kommer hem från jobbet vid 10 tiden. Fast första gången väcks jag utav Moa, som stefan släppt in i mitt sovrum, tidigt imorses. HATAR DET. Hon väcker mig och vill ligga i min säng. Jag påpekade det till Stefan idag. Att han INTE får göra de!! :@ Vi åker till Trollhättan för att shoppa lite till den lille. Det skrev jag innan väl? Åh, senil.

Idag fyller "Styvfarsan" 54 år. Så vi har grattat honom nu, och vi ska äta 3 rätters middag :]
Tack Stefan ! Du räddade min månad :) Så snäll e han. Han sa "indirekt" att han skulle betala en räkning för mig denna månaden. Pga att det är mycket nu. Du är värd mycket mer än ett grattis idag ♥ TACK! :D

Emelie kom hit på en cigg förrut, sedan körde hon mig till Jonas. Jim var också där. Vi fixade lite grejjer ;) Kul hade vi. nu är Jonas hos mig. Myskväll med Jonas blir det ikväll. Med massa film o så. Han ska sova hos mig, i MIN säng :) haha! Vänner för livet! :] MYSPYS!

Nu blir det att tjöta lite med Jonas , och bara allmänt ha det soft :]

Snart kommer denna underbaringens bebis också! Tror det är en liten kille här med ;) LÄNGTAR <3

Ne, nu får jag sluta. Annars blir det en hel bok jag skriver .. Och det orkar vi inte :)
Nu får jag massage utav Jonas. Åh, kan denna kvällen bli bättre? Nja! :P


varäddaomer!

pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0