Den lyckligaste,' (?) - Räddad helg...

15 Februari,'


Klockan ringer klockan 06:00 . "NEJ!" tänkte jag. Ville inte gå upp. Men jag snoozade allt till klockan halv 7 , kvart i 7 osv.. :P Hade lite möjligheter idag att ta mig till utbildningen idag.

* Antingen med Stefan, som skulle åka 06:50, eller:
* Ta 07:20 bussen, eller,
* Ta 08:30 bussen, (fast då komma 10 min försent).

(Somnade rätt sent inatt, men det var det värt. För att få prata med en underbaring, är nog ta mig fan det bästa som finns)



Jag tog faktiskt 08:30 bussen, för va så otroligt trött imorses , så jag hoppade in i duschen, ställde klockan på alarm, och somnade om i 20 minuter till. Gick sedan upp. Satte på musik, hällde upp en kopp kaffe, han dock bara ta en klunk, :/ , och började fixa mig :]

Jag går hemmifrån runt kvart över 8 ungefär för att gå till busshållplatsen här uppe vid billisten :) Fick vänta på bussen ca 5-7 minuter.

Dagen idag på utbildningen har vart underbart kul :) Vid lunchen ringer jag mamma o säger att hon ska föra över lite pengar, så jag kunde gå ut med brudarna o luncha :) Snäll Mami jag har <3

Slutade vid 2 tiden idag. Men på "mötet" förrut, med hela klassen, så sa "fröken" att vi skulle vara lediga på Fredag. Jag och A-k kollade på varandra och skiner upp som 2 STORA SOLAR :D Hon räddade ju min helg i allafall! Det känns verkligen jätte bra på utbildningen. Jag har änna kommit in i klassen nu. Härligt. Vi är som en ända stor familj. Alla alltså :) Det känns bra. Man kan prata om allt, ingen dömer en liksom. Man behöver int evara rädd för att göra bort sig. Jag STORMTRIVS. Jag trodde verkligen inte att jag skulle göra det. Men åh andra sidan så har jag lätt för att träffa nytt folk, nya människor. Vissa har ju inte det. Men jag har fått det "turen" att jag har lätt för det.


Hur som helst.

Kommer hem, värmer lite käk. Kollar på film. Pratar med underbaraste <3

Och nu på kvällskvisten, så tog jag mig ett glas vitt vin. Va så sugen! :) Men ska bara ta 1 glas! Ska ju till "skolan" imorn igen! :) Dricker för att det är gott, inget annat.
Tar samma buss imorn, som idag.

Har dock inte bloggat på länge. Har verkligen int ehaft den tiden riktigt. Men nu kände jag att jag va tvungen att få skriva av mig lite.

Kortfattat om helgen: Va jag hos systeryster <3 Kul att få träffa killen i mitt liv. Han är för söt :) Ska försöka lägga in ett klipp på han när han as garvar! <3  För söt. Han är väldigt mostrig :) Vilket jag tycker är kul att en sådan liten, förstår att man verkligen är värd något för han. Men det har ju inte gått 1 hel månad från det att han föddes tills nu, 1 år fram över, som jag INTE har träffat han. Jag älksar min lille kille! Melvin <3

Nu ser jag verkligen fram emot helgen. Fredag framförallt! Ska bli så mysigt, och jag är otroligt förväntansfull! <3
Åh, kommer o bli dom bästa dagarna i mitt liv. Sa dock till mamma, att jag kunde vara hundvakt i helgen. För att dom ska till ett par vänner i Hjo :) Och det var meningen att syster skulle ta Moa, men jag kände att jag kund evara snäll nog, o ta henne iallafall :) MYS! Räddade nog även Min systers och deras helg med ;)

GUD SÅ SNÄLL JAG ÄR IBLAND? ;) ( Fast jag hörde med dej först ifall det va ok :P )

Nu blir det mys? Nee :P Men ska bara ta det lugnt nu vid teven, o smutta på mitt lilla vin :)

Hoppas att ni har haft en toppen Valentine dag igår? :) Det hade jag. Spenderade den med systersoonen Melvin. Vi hade det så mysigt. Var nämligen barnvakt igår. <3 <3 <3

Ha en fortsatt bra dag!



- Tack för att du har förstört min relation med min närmaste. Will never forgive you. Jag tror på Karma!!! -




pusspåer,'
peaceovernout,'
JosefineJohansson,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0