Tack för en mysig helg, Daniel <3 :] - VINST!

7 Februari;


Vilken ball helg :D Idag vaknar jag upp hemma hos daniel vid halv 12 :D Söt du är när du sover daniel ;)
Ishockeyn igår slog fan allt ! Vinst med 4 - 1. Säger ju att dom aldrig förlorar när jag går. Som brorshan säger : " Du måste vara deras maskot ! ;) "  De veet la jag? :D haha! Ah, det satt som en smäck :D Daniel skämdes nog lite över mig. hade ju fått i mig en flaska vitt vin innan hemma hos han, men han hjälpte allt till lite grand. Inne på matchen drack vi också lite. Ah, det va det bästa på länge. Det får vi allt ta o göra om. Efter hockeyn åkte vi till Johanneberg, till Daniels kompis. Det va as ball där med. :D Och jag drack öl för "första gången" som jag tyckte att det va gott :D Rätt sjukt :) Hatar ju öl annars, men det va jädrans gött igår.
 
En idol bild :D


Daniel och jag i soffan hemma hos Pierre ;D

 
:]


Daniel & Fredrik :D

Tack för en trevlig kväll, gänget! Ni va as balla :D


Daniel & Mats :]

Vi drog oss runt kvart i 2 tiden på natten. In till avenyn, för att Jossan har supit bort sina ciggaretter :/ Så vi får stanna på 7 Eleven och köpa cigg :] Sedan går vi längs avenyn, och går till kunsport, och tar vagnen till Svingeln. Och vi går hem till Daniel. Vi sätter på en film , o somnar gott till den. ;) Vankar upp , TÖRSTIG som jag vet inte vad. Uttorkad i HELA MUNNEN .  Tror att Jossi drack lite för mycket igår? ;) Huvudverk på köpet med.
vi har det jätte trevligt under denna dagen annars. Diskuterar allt mellan himmel o jord :) haha,
Jag & Daniel drar oss till vagnen vid 3 tiden. Han följer mif till vagnen o kramar mig hejdå :)
Tror att Jossan har funnit en ny bästa vän? :) (Y) Jag åker in till stan , o checkar tåget när det gick. Det gick kl 16:12 från Centralen. Jag tar det. Jag är gubb trött på tåget o somnar nästan. Va framme i Thn runt 17 tiden, och får vänta på min buss hem till grästorp i 1,5 h . :/ HATAR DEN KOLLEKTIVTRAFIKEN!!! :@
Men jag lyssnade på musik, och Jonas underhållde mig med sina kassa skämt ;) haha!
Är framme i grästorp vid 7 tiden, ringer mamma o säger att hon ska hämta mig. För att det är svinkallt ute. Men när bilen väl kommer så e det Stefan som hämtar mig :) När jag kommer hem snackar jag lite med morshan, och sätter mig vid datan osv. Sedan hoppar jag in i duschen. HÄRLIGT <3

"Du , en sak ska du ha klart för dej. Jag hör av mig till mina närmaste vilken tid det än är på dygnet! Så ofta är det inte jag hör ifrån (HAN). " 
FÖRHELVETE vad arg jag blir! Inte ett ord till nu!

Jag blir galen!

Imorn är det allvaret som gäller. Nu är det att plu´gga i 8 veckor fram över. Det ska bli kul. Men jag måste vända tillbaks på dygnet nu. Men känner att jag är på god väg. Börjar dock kl 10 imorn. Så blir att jag kör in till Trollhättan. - Osså nya livet börjar imorn :) Allt på en gång!
Nu ska jag checka film, innan nanedags.
Mår bra igen (Y)


(Osminkad)

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0