ÄNTLIGEN!

19 Januari;

Vaknar upp hos Jonas, efter en natt som jag inte har sovigt så mycket på. Kvällen innan, kollade vi på "Paranormal Activity" ( ryser än när jag tänker på den ). . . FYFAN vad äcklig den va! Alltså, jag "grät" under filmen, pga av att det va så äcklig. Jag tycker det iallafall. Och jag tror på sånt där med, så det är inte så konstigt att man blev rädd. Mitt hjärtslag var väl på 368 slag/minut , under hela filmens gång.Men alltså den va jätte bra, men den var äcklig. Jonas tröstade mig, genom att hålla om mig. Ska aldrig mer spela "Anden I Glaset" , iallafall.



Hur som helst.

 Idag, så skulle jag och mamma in till Trollhättan för att köpa ny dator till mig. Jesus vilken ball dag med morshan. Jag gick hem från Jonas vid 10 tiden. När jag kom hem käkade jag, gick ut med vovven, duschade , sminkade mig o sedan stack vi iväg.. :) Jag körde dit . När vi kommer dit till Överby, så går vi in på Siba, och kollar  lite. Hittade en dator direkt som jag kollade på , 8.990:- Ville ha den, men tänkte lite. Vi frågade lite om datan en snubbe som jobbade där. Vi fick med oss ett papper, o grejjer som han skrev ut. Och förklarade omm alla Mobila företagen, bäst teckning osv...  HAHA! Jag skrattar ihjäl mig... :D
Telenor, var tydligen bäst, 3, tydligen sämst, och lika så tele 2 comviq. Men det visade sig vara väldigt fel :)
Ah, vi tog med oss pappret och lämnade siba, för ett tag. För att se på skillnader på andra priser o så på datorer o bredband.. HAHA! Vi gick runt, och tillslut hamnade vi på 3 butiken.
FAN VA TREVLIG den "snubben" va ;) snubben, o snubbe, han va la runt i 25 års åldern kanske ;) - Vi börja tjöta o snacka allt som allt så var vi säkert inne i butiken i 40 min iaf :P- Vi kom in på allt möjligt. haha. Och vi fick 3 månader gratis på det mobila bredbandet, och 250:- drog han av bara för att vi va så trevliga jag och mamma. Snacka om snäll kille? :] - Jag tecknade ett 3mobiltbrednad, i 2 år.
Men nu var det så här, att.. Datan skulle jag också köpa på 3 butiken, men dom hade inte inne den på lager, plus att den skulle komma in vecka 5, och dit orkade inte jag vänta. Så han ringde bort till Siba och frågade ifall dom hade kvar denna datan, ( lika dan som på 3 ) , fan va snällt utav han att han ringde o hörde med dom, dom hade datan inne , och fanns på lagret. Vi skrev på papper och grejjer, och tog sedan i hand :)

Vi tillbaks på Siba :D haha! det va det ballaste! Vi gick fram till en annan snubbe som va as jobbig. Vi sa vilken data jag skulle ha, och han börja dilla om att jag skulle ta försäkring på dathelvettet. NEJ!! skrek vi typ :P Han va fett jobbig. Men vi hade drulle försäkring hemma så det skulle gå på självrisken.

Ah, de va en ball dag detta iallafall.

Orkar inte blogga mer nu..

Nu blir det roffe film o sedan :]


Pratar med Daniel i tlfn nu med. En underbar "kompis" ;) <3

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JohsefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0