Även fast det är så JÄVLA kallt ute, så får du mig att bli jätte varm... :]

4 Januari 2010;


Sjukt vad en person kan göra mycket , för en.


Vaknar halv 1 idag. Är alledeles själv hemma hos Emelie. Hon var iväg med sin mamma i stan och handlade en massa idag. Thindra var ju på dagiset. :) Jag orkade inte gå upp såpass tidigt för o följa med in till stan. Va ju faktiskt där i veckan o shoppade med kusinen. Fick köpt mig behövliga saker då. Iallafall, Emelie , Lena , Tommy , Peter & Thindra kom nästan alla på en gång, vid 4- halv 5 tiden. Från att vara själv, såpass många timmar,  till att det kommer liksom 5 pers o strömmar in en efter en , de va ganska mycket på en gång :) hehe. Men men ;) Så e det verkliga livet.

Gud, vad jag vill bo här nere! Det är helt sjukt. Ska ta mig i kragen igen, o söka lite jobb. För nu jävlar!

Har inte gjort ngt vettit alls idag. Jo, jag va nere i Mölndals centrum förrut och fick köpt mig en CHOCK- tröja. jaja, lite får man väl chocka med. Usch, min språk känns så jävla tråkigt. vad har hänt? haha! Inte vet jag!


Du har ju räddat min dag idag, gullibull! Det tackar vi för.
Mår så oerhört bra nu. Det kändes skönt att få prata med personen ifråga. Få det bekräftat ännu en gång. Nu mår jag mycket bättre helt enkelt. Vet vad som gäller nu. Men det är ändå jobbigt, fast på ett lättare sätt. Det är gör knepigt att förklara det. Men ändå :) hehe! Ditt leende får mig att smälta. KNÄSVAG, oja! :) och din humor, den ska vi inte prata om :] Ja, en "livskamrat" för livet? - Absolut! Tack för att jag har fått lära känna dej igen. ( På ett knepigt sätt ;) . ) Blir så glad bara jag tänker på dej. En härlig känsla.



Nä, vad händer nu? :)

- Nanedags? neee... Inte än.
- Film? - Njaa ! :)
- Vara med gullibull? - JATACK!! ;D


Ha det bra alla som läser. Inte vet jag vilka ni är, men många är ni iallafall. enligt statistiken :)





pusspåer,'
peaceovernout,'
JosefineJohansson,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0