Diskutioner på (fb) ang. Ulf Dahlén - Frölundas tränare!

Magnus Fahlén

Magnus Fahlén Avgå Dahlén!!

Du och 11 andra gillar detta.

Josefine Johansson
Josefine Johansson
SKANDAL!!!
lör kl. 23:57 ·
Andreas Antonsson
Andreas Antonsson
avgå dahlén ja!! FYFAN!!
sön kl. 00:21
Annelie Nordström
sön kl. 03:34
Christian Börjesson
Christian Börjesson
Ändå hyllarna ni laget efter varje förlust?
sön kl. 09:03
Josefine Johansson
Josefine Johansson
Aah, man är väl en trogen fan för det? Man Sviker aldrig sitt lag!
sön kl. 11:35 ·
Tommy Olsson
Tommy Olsson
Bort me Dahlèn
sön kl. 11:36
Christian Börjesson
Christian Börjesson
Man sviker aldrig sitt lag? Men spelarna kan svika oss supportrar utan att vi ens rynkar på näsan? Jag förstår fan inte hur ni i GG tänker, först stå i Scandinavium och klappa händerna åt spelarna när de gjort en bedrövlig insats (finns många alternativ) för att sedan gå in på Facebook och skriva Avgå Dahlén?

Är det några som ska visa sitt missnöje så är det hejarklacken.
sön kl. 13:28
Josefine Johansson
Josefine Johansson
Nej, det har du rätt i. Men man ska ju ändå alltid tro på sitt lag , även hur det går. Du vet, ÄLSKA aldrig HATA. Dom är ju så jävla kassa pga Ulf Dahlen, därför vi vill att han ska avgå! Conny saknar jag!
sön kl. 14:47 ·
Magnus Fahlén
Magnus Fahlén
Man visa missnöje och stötta sitt lag på samma gång Christian.... Kan la stå å upp för sitt lag å endå visa sitt missnöje. Tro mig, Dahlén vet vad vi tycket om han, sånt går fram fort.
sön kl. 14:53
Josefine Johansson
Josefine Johansson
aa, det får vi hoppas !
sön kl. 15:38 ·
Christian Börjesson
Christian Börjesson
Josefine/ Jag tror att lika stor del i att Fr... Visa merölunda ligger där dom ligger beror på spelarna. Vem i laget har presterat efter vad man förväntar sig av dom? Fredrik Pettersson är den enda, resten är fan helt under isen. Pebben, Joel och Bäckman som kommer från NHL och skall leda laget är ju fan helt osynliga. Resten (Viklund, Niskala, Jocke Andersson, Kallio osv) skall vi inte ens tala om. Dock, är jag på din sida, att byta ut Dahlén, för att få en förändring. Det kan knappast gå sämre än vad det redan gör. Men tränarbytena som gjorts de senaste åren har inte visat sig lyckade någon gång i stort sett så, jag är lite kluven.

Magnus/ Visst kan man stötta sitt lag, och det ska man göra, även i motgång. Men när spelarna inte ger 100% varje byte, varje sekund, varför ska vi engagera oss i dom, ifall inte dom engagerar sig? Jag tycker det är HELT fel att tacka spelarna för en bra match (genom handklappningar o. dyl.) efter en match som det var mot t.ex Brynäs. Då är dom inte ens värda lite klappningar.

Jag är hursom jävligt konfunderad och rädd (!) över vad som sker med vår älskade förening...Gräver vi vår egen grav?
Igår kl. 10:38
Josefine Johansson
Josefine Johansson
Du har helt rätt! Pettersson är den ända som ställer upp för laget, och kämpar! Han som verkligen ger ALLT varje sekund, minut, period, ach allt in i det sista! Jag håller verkligen med dej i allt du säger. Men jag är bara rädd (också) , för hur det ska gå nu . Från att vara ett såpass bra lag, ska vi sjunka ner till allsvenkan? Det är ju isf pinsamt. Jag hoppas att vi ( Dahlen ) tar tag i detta nu! Annars så koommer jag personligt anagagera det själv , o se till att han avgår!

Kommentarer
Postat av: Hemen

Jag gör det för folk som inte gillar dom :)



för det var några som sa att jag skulle göra en blogg om dom :)

2010-01-27 @ 12:15:35
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0