Du e bra på mycket... - Bättre idag?

13 Januari;


Vaknade av stress, halv 10 , idag och skulle ta mamma precis i dörren, då hon tänkte åka UTAN mig till syster! Jag hann! Hon sa: " Jag ville inte väcka dej! " Gulligt va? :)



Så vi har vart hos syster idag och hälsat på ! När vi kom fikade vi lite. Syster hade bakat en morotskaka, för våran skull! Söt hon är. OCh den var gööör god! Melvin blev som vanligt glad när han såg mig! Åh det är så roligt, att han verkligen vet vem jag är :] Moster älskar sin lilla prins! Snart blir han 1 år , den 28:e Januari! Jesus, vad tiden går fort. Minns att jag skrev i min blogg, dagen innan min syster fick melvin, och jag skrev att det skulle bli en pojke. Jag var sten säker på det. Och det blev det också! :] Min känsla sa att det var det. Min bror ska ju ha nu med , bf är den 3:e Februari. Jag tror att dom får en tjej :] Men är inte 100 än , men 99 ;)
Vi kollade på gamla filmer som pappa spelade in på oss när vi barn va små. Från 1990 talet, shiiet! Det är 20 år sedan. Hemskt att tänka så! Men oerhört kul att kolla på ! :D Vi fick oss många goa skratt där ett tag ! :) As ball!

Vi åkte hem vid 2 tiden, för att mamma skulle jobba 15- 20 idag. När vi väl va hemma i denna äckliga hålan, gick jag och mamma in på hemköp för o handla lite grand. När vi kom hem va klockan 5 över halv 3 och jag gick ut med Vovven. OCh mamma åkte till jobbet. När jag kom hem satte jag på goo , gammal musik, och ställde mig med maten. Korvstroganof. Älsklingsrätt :] När maten var klar, åt jag. Och efter maten satte jag på en maskin vit tvätt, sedan efter att den var klar hängde jag upp den, o stoppa i en svart tvätt. Och strök, eller strykte? Vad säger man? - Iallafall, tvätt som behövdes bli släta :) haha! Jag och  mitt ordspråk är inte det bästa!




Så jag har haft fullt upp idag. Sen så gjorde jag en kladdkaka. Den blev faktiskt jätte god. ( För 1 gångs skull så lyckades jag! Jag har en tendens att glömma någon indigriens, igridiens? eller hur fan det nu stavas;) .. )
Så laddade jag kaffekokaren, med 5 koppar. Och så gjorde jag en jättefin bricka sen när mamma kom hem, o mysa till det lite :] Sen så kollade vi på den dära "filmen" på 4:an "Otrolighet" - tror jag den hette. En svensk komedi-teater aktigt ;] Jag ocg mamma hade det kul iaf.
Efter allt som jag har gjort idag, så tänkte jag att jag skulle ta mig ett avkopplande bad i yacutzzin :) Det var härligt, och avkopplande.
O så messade emmeli vid typ halv tio tiden, och frågade ifall jag skulle med å åka pulka, Men jag tvekade först o sa nej.. Men sen kom hon hit på en cigg, så då ångrade jag mig och följde med! Kul va det! Jag som sa till Emmeli för några dagarsen att det var barnsligt. Men oj vad fel jag hade. Kul som fan va det. Man blev ju barnet igen! Och när vi kom dit , det första Janne gör är att dra ner mig på backen! Schysst ! ;) haha! Din galning! MenFinnar är väl speciella? Är det inte så ? ;)





Fick pratat med underbaraste idag. Nog tack vare det jag mår bättre. Där ser ni vad det är svårt att släppa en människa som man tycker om så mycket. Sanningen o verkligheten är verkligen jobbig. Men jag har ju valt detta själv, så har bara mig själv att skylla. Men jag önskar att det inte hade hänt. Eller inte så, men önskar att situationen inte hade sett ut som den gjort i varje fall. Men nu är det som det är, och jag tycker om personen i fråga, huuuur myyycket sooom heeelst! Tack vare dej! <3




Mamma, har somnat på soffan. Vill inte väcka henne. Hon är så söt! Jag ska la med hoppa i sänga ganska snart. Men först innan det blir det nattaciggen, SJÄLV :(


Kom och tänka på en sak. . . Det jag tog upp igår. Det här med att blogga.. Jag mår bättre av att få skriva av mig om allt som har hänt. Jag bryr mig nog inte om vad folk tycker och om vad folk bryr sig om vad jag skriver. Jag är nog lite egotrippad för mig själv, och tänker inte på att det är några som läser, utan en öppen dagbok för allmänheten kan man säga. Jag tror att det är så för min del. Hur resonerar ni? KOMMENTERA DÅ! ;)


Du e la för g0o, hjärtat? ;) haha!


Och YTTERLIGGARE en heeeel novell! JAG FATTAR INTE!

Men nu´blir det film( eller kanske Mac´gayver) o nana! Först nattaciggen :]


Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer
Postat av: camilla

hej tjejen vem edin hemliga beundrare då?när jag läser om den personen så låter d som du sitter i samma sits som mig.kanske delar flera på dennakille haha.vill baraveta va han heter om d e sammaså kan vi ju prata.kram kram tjejen

2010-01-14 @ 10:06:00
Postat av: camilla

fick tag på din blogg pga min kille skrivit till dig

han glömde radera el nått killar e inte smarta

2010-01-14 @ 10:08:50
Postat av: Jossan

Hej där. Beundrare? Det låter väldigt knepigt. Men alltså.. Jag har ingen hemlig beundrare. Vad heter din kille? :) haha! Jag tänker inte nämna några namn här. Ne, killar är fan inte smarta! ;) I samma sits som dej? Menar du att du misstänker att din kille är otrogen eller vadå? Ha det!

2010-01-14 @ 17:54:25
URL: http://josefiiinejohansson.blogg.se/
Postat av: camilla

tänkte bara såg att du hade skrivit om din kompis kompis nicce när ni va å hämtade öl i kungälv kommer ihåg den kvällen för han va här innan.ja han e min kille niklas.ha d gött!

2010-01-15 @ 10:08:25
Postat av: Jossan

Jag har träffat en Niklas som heter Alexander egentligen, men han kallas för niklas. Och jag har träffat den killen en gång. Sen vet ju inte jag ifall han är din kille. Men, han hade ingen flickvän då iallafall. Hoppas att jag inte ställt till med problem isf. Ifall det nu är samma kille. Ha det bra! p.s. ( det är inte han jag skriver om här iallafall )

2010-01-16 @ 23:27:56
Postat av: camilla

hej jossefin jo det e alexander jag e tillsammans me.jag bara kollar upp han lite man vill ju inte bli sårad,har kännt han 1 år nu men man vet ju aldrig.tack för svaren tjejen ha d så bra

2010-01-17 @ 10:32:07
Postat av: Jossan

Okej. Ja, det ärn en kompis , kompis. Han va imtresserad av mig, men jag ville inget med han! Hör av dej! Ifall du vill prata mer. Vill inte ta upp allt här!

2010-01-17 @ 11:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0