Förväntade mig mer... - Joel Kinnaman<3

Klockan är snart halv 4 och jag har precis kollat på "Sommaren med Göran" . Den va sådär, men ball vissa stunder! Den funkar helt enkelt! Ingen film som jag direkt skulle vilja se om igen! Kanske bara slänga på någongång isf om man är med någon.




Nu ska jag kolla på bästa Roffefilm. Märkte att jag hade fått med mig systers Dvd film. Den satt i min data , jag kollade på den natten innan jag åkte hem. Så typiskt. Men bra för MIG :D <3 . Träffar dom ju ändå på Lördag.
Jag Älskar Rena Rama Rolf <3




Vet inte VAD jag ska göra? Mår fan inte bra. Har beslutsångest! :( Tycker det är jobbigt just nu. Men en sak i taget nu, Jossan! Hoppas att jag klarar av det här. Tror jag får avsluta några kapitel, innan jag påbörjar något nytt. Jag ska bara VÅGA ta det steget också. ( Även om jag inte vill ) ... Åh, så jobbigt! ):



P.s. Jag är dödskär i Joel Kinnaman. Det är helt sjukt. Han är en tvär bra skådis (: Jag skulle kunna kolla på han 24/7. Han är snygg dessutom. Ja, jag är kär ;) Ser ni hans ögon? - Glimten i dom ögonen, är inte o leka med! Bästa skådespelaren i HELA världen! <3
  <3     <3  





Gonattpåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0