Ny dag, nya tag . . . Beslutsångest?

12 Januari;





Vaknar upp kl 1 . Jag har somnat framför teven. Mamma kommer in och väcker mig, och säger: " Vakna nu din skrabba. E det så du ser ut? ;) " ( Bara för att jag har vart borta i en vecka )
Älskar när min mamma är på ett sådant bra humör! Det gillar vi! Va hemma runt 4:a tiden inatt. Det blev väldigt sent. Va hemma hos Jonas igår kväll och spelade Monopol. ( Jag , Emmeli & Jonas ) Första gången jag spelade. Har aldrig tyckt det har varigt kul, men antagligen för att jag inte har förstått själva spelet. haha! Kan vara därför. Mycket skratt blev det igår.

-  Mamma frågade mig idag, förresten en grejj. Hon : " Varför har man en såndära blogg, som du har? Vem bryr sig om vad man gör på dagarna o så egentligen? " Jag svarar: " Jag vet ärligtalat inte. Men någon måste ju tycka att det är intressant, iom att man har besökare varje dag! "
Jag tyckte att det var en bra fråga egentligen som min mamma ställde.
Vad tycker ni?




Åkte hem med 21:03 tåget igår från syster. Va i G-torp 21:22 ungefär, då kom Emmeli och hämtade upp mig på resecentrum, för att åka till Jonas. Vi skulle lägga upp ett videoinlägg på min blogg, men deras internet är så OTROLIGT segt. Men vi får la se, när det kommer ett nytt.

                                                                  

Idag har vi vart på Arbetsförmedlingen, och fyllt i och lämnat in papper, så att vi får våra pengar. Vi va där vid typ halv 4 tiden. Då möttes vi där. ( Jag , Emmeli & Jonas ) . Efter det gick vi till Hemköp och sen till Jonas. Vi gjorde verkligen ingenting vettit. Bara tog det lugnt. Jag och Emmeli gick lite senare till hemköp för att köpa oss lite godis. Vi blev så otroligt sugna. Men vilken ångest man har nu! Ska ju gå ner i vikt, inte UPP :) Men man får unna sig liiite ;) Sen så mötte vi E, på hemköp. Hon ville att vi skulle följa med till Thn, ( Trollhättan ) , för att hämta upp C. Vi åkte med för att vara snälla, och hämta upp han. Det var en händelserik färd. Ren tur att man lever idag :) E, kör som en galning!! Men Men ...


Nu är jag hemma, och gör inte alls för mycket. Har tagigt mig 2 knäckebröd och har invigit min nya choklad mugg som jag fick i julklapp. Den var mycket god att dricka ur. Dom ska jag ha sedan när jag flyttar hemifrån :]
Nu funderar jag på att ta en varm dusch, och sedan kolla lite på teve, eller en film (vetintevaddetblirän) & sedan nana. Ska nämligen till Syster Yster o hälsa på imorn igen. Jag och Mamma! Inga planer direkt för imorn annars.


( Saknar personen ifrågas, leende, skratt , humor och energi. Är inte lika glad på samma sätt längre. Vart ska detta sluta? Och vart ska detta ta vägen? Vet inte hur jag ska göra? Mår jag verkligen bra utav det här? Tycker ju om dej såpass mycket, så jag kan inte släppa dej bara så heller! Åhh , vad jobbigt! Kommer jag verkligen att må bra i längden utav detta? Det är så många frågor man vill få svar på , men vågar inte höra sanningen...)




Hoppas att ni alla som läser har det bra!
Jag hoppas att JAG själv inte kommer in i en såndära jobbig period nu!


Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0