Nyår - Stort leende - Blir galen !

1 Januari 2010;



Nyårsafton igår :)

La mig kl 6 i morses, och vaknade 14:45, med ett STORT leende på läpparna. Tack vare sms från * .  :) <3
Mamma och dom andra gästerna höll på till kl 7 imorses. Men så e det väl när man han en parypingla till Morsha ;) Antar jag. Kvällen igår var mycket bra/trevlig. Saknaden utav dej. var dock inte lika trevligt/roligt! Men jag överlevde. Och vi hade ändå lite kontakt under kvällens gång :) Bara man tänker på personen ifråga så SKINER jag verkligen upp. Det är nästan för bra för att vara sant.




Det är ett "UNDER" att mina ben finns kvar idag. Shit! Fick en raket precis bredvid mina fötter, som smällde av. Som tur va, så klarade jag mig. Snacka om att man inte är kaxig då.
Men det var en trevlig kväll annars. Fick mig en rak höger igår också, HAHA! pga att jag gick emellan ett bråk. Så typiskt. Men det var inte så farligt. Ramlade o grejjer. Även fast jag inte var onykter. Det ända jag var , va lite lullig. Lätt salongsberusad som min mamma alltid säger :)



Nu är jag hos Jonas med Emmeli. Vi kom precis hem, vi har vart i Trollhättan på Mc´donalds. Det var i inte ens gott med sådan mat. Usch! Jag är så himla trött, skulle kunna decka över datan nu!
Idag har det bara vart lugnt annars. Vart i pyjamas hela dagen. Fram tills att Emmeli kom o hämtade mig vid 22 tiden.


Nu blir det cigg, film & nana tror jag. Detta året ska bli det bästa för mig. Och jag hoppas att det blir det för er med. Jag ska bara leva o njuta! Och mina nyårslöften ska jag hålla med!


Saknaden är faktiskt jobbigare än jag trodde det skulle vara. Men jag vet vart jag har dej. Men ändå. Tror det beror på allt runt omkring. Samhället! Blir gaalen!








Ha det bra alla andra och var rädda om er!

Pusspåer,'
Peaceovernout,' 
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0