Nyplockade ... ;) - I dina ögon <3 -

7 Januari 2010,'







Vilka dagar. haha

Har inte "hunnit" o skriva :) Har haft en underbar vecka här med Emelie Sohlberg, och åker hem imorn :'( *snyft*
Har också träffat gullibull, och haft det underbart med han! Har fått snacka o grejjer. Tråkigt att lämna allt här! :( Men sånt är livet. :]




Igår kväll gick vi över till Farzad :] As kul hade vi =) vi var la övertrötta jag och emelie med. haha. När vi satt o fikade så sa plötsligt Farzad till mig: Shiet, du behöver plocka dina ögonbryn. Jag ba: Aa, jag vet! Han: ska jag göra det åt dej? ;) Jag: Gärna :D - Han är nämligen frisör. Så jag fick värsta ompysslingen ;) And i like it! Fan va bra det blev! Tack! Ah, det var verkligen kul igår. Emelie hade typ sina vanliga cp stunder, men det är ju vanligt, haha, och la typ till sina as garv. Vi hade sång lektioner här mitt i "natten" , grannarna måste la undrat vad vi gjorde egentligen :D Vi la la´ oss vid 04:00 inatt :] Farzad följde med över här och satt o tjötade! Lockade håret o grejjer igår. Jag blev änna gööör fin :) Kort kommer upp!

Nu äter jag nog Sveriges mest godaste äppelpaj som jag och Emelie har gjort ikväll! fyfan, vad gott!
Jag har varit sminkmodell idag med. Emelie ville så gärna sminka mig. Så vrf inte? :)

Längtar änna till nästa helg, då e det "party" hos brorshan :)

Ytterligare mer skratt med Emelie :D Älskar dej!



Nu blir det mer övertrötthet med Gumman. Sedan blir de sängen ! :) Fast tråkigt! att det ändå är sista natten ! :(


I dina Ögon - Shirley Clamp <3 GRYM LÅT - Gullibull, tänker på dej! Minnen!

SAAAAAAAAAAAAAAKNAR DEEEEEJ! :(

Ha det bäst alla!

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0