:)

5 Juli;

Jesus. Har verkligen inte haft tid med att blogga. Midommar helgen var helt underbar iallafall. Det tillbringades först hos Gos pappa. Sen vidare till Mullsjö, där "hela" min släkt va.
Ah, det var fan as ball alltså :D <3 Vi skull eegentligen åka hem på Lördagen, men gos ville stanna en dag till. Så då gjorde vi det :) På Söndagen så va vi på dop. På Leams dop. Jätte söt den gull ungen. :)


Sen har det mest vart praktik osv. på veckorna. Gos har semester nu, han har haft 1 vecka, redan nu är han inne på sin andra.
Nu har jag min sista vecka på praktiken. Gott. Sedan byter jag arbetsförmedling upp till Jönköping. :) Så vi får lite tid för oss själva. Härligt.

Idag är det fan 30 grader ute, om inte mer alltså. Kan inte ens sitta ute på balkongen, o njuta av en cigg. Funderar på att vi ska dra o bada i Axamo sjön. Där var vi även igår. Mysit som fan! :D

I helgen har vi också vart ute hos "svärfar", och hjälpt till han med huset.

Hoppas att alla har det bra.

Mitt hjärta!


Bilder får komma upp senare.

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska vi ses snart gumman ? <3

2010-07-05 @ 22:59:09
URL: http://josefiincarlsson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja absolut gumman! Har tänkt på det! Kul att du hörde av dej. Jag sms:ar dej strax! Puss!

2010-07-12 @ 12:37:06
URL: http://josefiiinejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0