Sanningen som ni inte skulle få veta egentligen...

22 Juli;

Detta är ett citat från min älsklings blogg, för några månader sen :) Tycker det är oerhört gulligt skrivet av han.
Nu får ni reda på lite saker, som ni egentligen inte borde få veta. Men, who cares?


"Ja, Josefine... det är ett kapitel för sig.
Vad den tjejen lyckats med har ingen annan lyckats med.
Hon har läkt mitt så förvirrade och krossade hjärta.
Hon har varit den viktigaste den senaste tiden och träffar ni henne så förstår ni.
Alla som mött henne vet varför jag spenderar alla min vakna tid med henne över telefon eller irl.
Hon har varit min vän, min flickvän, mamman till mitt barn, matte till min första hund, min vän igen och vilken vän sen... den bästa."


Jag Älskar Dej Pierre!

Kommentarer
Postat av: Meeii

Det visste man ju redan?

2010-07-29 @ 14:11:45
Postat av: Jossan

Och du är?

2010-07-30 @ 13:33:58
URL: http://josefiiinejohansson.blogg.se/
Postat av: Meeii

Spelar det någon roll? Vet man så vet man?

2010-08-02 @ 21:36:22
Postat av: Jossan

"False identity" :D

2010-08-02 @ 22:37:06
URL: http://josefiiinejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0