Jag har världens bästa ... ;) <3

19 Juli;

Har jag sagt hur underbar min pojkvän är? Det har jag säkert gjort, men jag känner verkligen att jag är kär. Jag verkligen älskar min gos. Sjukt att man kan känna så för en varelse :) Men det är jag tacksam för. Han har masserat mig i 40 min förrut, och smörjde in mina fötter med fotcreame. Verkligen så underbar. Han tar verkligen hand om mig. Ingen som gjort så mycket för mig, som han gör för mig.

Nu sitter han vid datorn och spelar. Jag sa att han fick spela hur länge han ville, bara för att han har vart så snäll, och mysig mot mig idag.


Fan, Blev otroligt sugen på Kina mat. Fan va gott denna rätten va!!
ÅH VILL HA KINA MAT NU NU NU!!
:D





Nu ikväll har vi kollat på film, Billy Madison :) Så jävla ball! Innan det va vi iväg och fiskade i Vättern. Men inget napp :P Vi ska dra iväg med Tommy nu i veckan, och åka ut i hans båt, och ta med oss gott att äta o fika med :) Lite myspys! Annars så har vi inte gjort så mycket i helgen. Igår va vi i Linköping, för ett jobb. Har fan sett mycket utav Sverige på dessa 4 månader som jag och gos har vart tillsammans. :) roligt!
Nu har han bara 1 vecka kvar på semestern :( Men detta ska bli den bästa veckan!

Jag får lägga upp bilder imorn, eller nästa gång jag bloggar.



Nu har jag gjort iordning mig för natten. Nu blir de film o mysa med gosis, när han nu kommer o lägger sig i sängen med mig. Sedan blir det nanis. Tänkte nämligen gå upp imorn, o göra en god frukost till han på sängen. Får ju hoppas på att han inte går in o läser min blogg ikväll, men det är väl ingen risk.. Peppar, peppar, ta i trä :D
Det förtjänar han verkligen!

Älskar dej, Pierre!



Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0