Ikväll KOMMER Joooonas ! :D <3

4 Juni;


Wihooo or not?

Vet inte. Men ska försöka att vara glad :D

Klart att jag ska vara glad, jag har för det första världens bästa pojkvän, BÄSTA familj, och bästa vänner solen skiner, de e as varmt o skön ute , och lyssnar på GRYYYYM musik :D

Har inte bloggat på ett tag, men det har vart lite mycket nu det sista. Men ska försöka att bättra mig.

Ikväll så kommer Jonas hit och ska se hur "vi" bor :D <3 Det kommer att bli så kul ! Har inte umgåtts med han sedan jag träffade Pierre inprincip. Så jaa, jag har saknat han.
( Jag & Jonas )


Funderar på att dricka lite ikväll, ta 1 eller 3 glas , vitt , med Jonas. Eller så blir det imorn :) <3

Hoppas att bby, kommer hem på lunchen nu. Hans tlfn måste vara knäpp i huvudet :/ Jeje..

Jag kanske uppdaterar mig ikväll !

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0