Morgontrött...

10 Juni;

Ja, rubriken säger allt i detta inlägg (: Både jag och älsklingen är fan as morgontrötta. Det är inte bra. Fast han är värre än mig... ( Jo, det är du! :D )



Sitter på tåget nu på väg hem :( Jobbigt, men samtidigt bra, att komma ifrån varandra lite. Inte så att det är jobbigt att vara med min gosis eller så.. Men att jag får göra någonting vettit på dagarna (:
( Nästa uppehåll, mullsjö. Mullsjö nästa! Haha! :D ) - Ah, dom sa det nyss på tåget !

Ska strax läsa min nya pocket bok som jag har köpt.

Jessica Andersson - När Kalla Nätter Plågar Mig Med Minnen Av Hur Det Var.
As bra bok. Har redan läst hälften (: Jag rekomenderar den, verkligen.
 

Ska även försöka att få i mig lite frukost också (:




I helgen blir det grill partiiie hemma hos mig. Då kommer typ hela släkten, och så älskling med ! :D <3 Fast han kommer redan imorn. Saknar han redan. Sjukt! 

Men uppdaterar mig senare eller imorn!

Tjingeliiing!

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0