NHL 10 :D <3

8 Juni;


Har inte sovit så länge idag. Älskling ringde o väckte mig runt o9:oo tiden, skulle jag tro. Jag gick upp rätt snabbt, tänkte att jag inte skulle sova bort hela dagen :) Fast än jag var oerhört trött...

Vet inte vad jag sysslade med inatt. Men jag kunde inte somna. ( Konstigt? - Nee, Jag sov princip bort hela dagen igår ) Men vi gick in i sängen vid typ oo:1o tiden, och kollade lite på teve, sedan somnade gosis, rätt fort. Men jag låg o pendlade mellan läsning o teven. Klockan gick, och vid o2:15 cirkus, så gick jag ut i köket för o fixa iordning lite, det såg för jävligt ut. Och så tog jag toalett rullarna som vi handlade igår, och skulle lägga in i skåpet. Och så tog jag ut en rulle, men jag la tydligen inte in den i badrummet som jag skulle.. Och det kom jag på i morses, vad fan jag hade gjort av den.. Så jag letade o letade, men hittade den inte... Men sen så såg jag att jag hade lagt den på hyllan längst upp i skåpet :/ Snacka om att vara knasiig? :D haha! (:

Har ägnat mycket tid åt NHL 10 idag, o faaan va äg jag va :D Kör ju riktiga perioder, på 20 min :) Och så här bra gick det in i första perioden ;)

Messade denna bilden till brorshan idag och skrev:" Fan va grymm jag är! :D "... Och han svarade: "Inte lika bra som mig... Du har ju en grym läromästare hehe"
Och det är sant det han säger.. Det är ju han jag har lärt mig allt ifrån :D
Älskar dej bror <3
Och så klart så va det TOMMIE KALLIO :D <3




Jag vann sedan med 14 - 8. Tappade in rätt många sen :( Men jag vann ju iallafall :P
Jag och Älskling har startat en säsong nu, med Frölunda. Vi har vunnit 3 och förlorat 1. Nu jävlar :D Älskling spelar nu och leder med 8-2 emot, AIK. :D

HAr fått baka en kladdkaka idag, men vi har ine smakat på den än. Till mat blev det korv med bröd idag. Enkelt o snabbt.

Nu blir det lite mer spel, sedan nanis i sängen med älskling!

Har även fått upp kontakten med en "bekant", och jag hoppas att vi fortsätter att hålla kontakten nu. =)

Natti!

( Bara för att du är min! <3 )
Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0