Gos! ♥

17 Juni;


Seegt idag på praktiken. Fast det gick fort ändå tycker jag :) Emelie kom en sväng till bg idag. Fast hon satt mest vid datan, medans jag jobbade. Men bara hennes närvaro gör att man blir på bra humör. ( I vissa tillfällen ;) )

Har en massa grejjer jag vill skriva om, men vet inte hur jag ska uttrycka mig?
Jag har funderat på en massa. Varför bråkar man om bagateller? Ovisentliga saker, som inte betyder någonting?
Och jag vill inte vara den som förstör mellan människor. Fan, visst vänner som snackar skit och ljuger för mig, är inte värda något i mina ögon. Jag ber dom dra åt helvette ifall jag hör något sådant. Okej, att alla snackar "skit" om alla. Säg inte att man INTE gör det. För det gör man. Men ljuger man för mig, så är det liksom inget att bry sig om. Jag skiter i det numera. Jag vet vart jag står, och jag vet vilka som älskar mig, och jag vet vilka jag älskar och vilka som betyder något för mig. Thats it!

Jaja :) Imorn ska jag åka till min älskade älskling. Har inte träffat han sedan i Måndags. Jag saknar ihjäl han. :( Det kan inte vara hälsosamt, att sakna någon så här mycket. Han betyder verkligen mer än vad han själv tror. Det bästa som har hänt mig. Och 2o1o skulle bli det bästa. Och det va, det med. För den 23 Mars, var bland den bästa dagen i mitt liv ♥

Men innan jag åker till han så ska jag jobba mellan 11:oo - 2o:oo. Har jobbat 10 h i sträck nu i 4 dagar, eller 4 dagar blir det imorn. Bara för att jag ska ha jobbat in Fredagen. :D Så att jag kan få en lång helg med gooosis :)
Och gos säger att det är INGENTING :) haha!

Min nya smeknamn är GOS, min älskling kallar mig för det :) Och jag kallar med han för gos. För han är min gosis. Men man blir fan skadad.. Jag skulle roppa på Emelie förut. Jag bah: " Goo.... Emelie ! " haha! :D

Ne, nu ska jag fortsätta med Leo Gaut filmen. efter det, blir det nog roffe film :) Men först ska jag prata klart med älskling ♥

Nattinatti



Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0