Helg <3

21 Juni;

Gud.. När jag skriver datumet här längst upp, tänker jag. Shit, det är redan mer än hälften på mitten av Juni. Heeeelt sjukt vad detta året har bara runnit iväg :/

Jag är så trött, så trött, så trött. Denna helgen har gått så otroligt sjukt snabbt.

I Lördags så åkte vi till Halmstad för ett jobb. Vi hade as ball :) På vägen hem så körde vi billekar :) haha, jag skrattar högt för mig själv nu. Vi båda är så tävlingsinriktade, så vi hade ju bara as kul. :D
Vi åkte la o7:5o, på lördags morgonen, och va hemma runt 2. Så det tog allt en stund, men det va mysigt. Jag hade kokat kaffe, som vi tog med oss i termos. Sedan så hade vi köpt grekisk sallad som vi åt. Det var suuuuper gott!

När vi kom hem, så slocknade vi båda 2 i sängen. Senare på kvällen, vid kl 19:oo så jag jag till gos att han skulle vakna, iom att klockan va såpass mycket, och att vi inte skulle somna ikväll ifall han inte gick upp. Men det gjorde han. Vi spelade lite Nhl 1o, tror jag. Sedan så bestämde vi oss för att åka o handla. Tacos blev det :D As gottit! Sen åkte vi o hyrde som sagt 3 filmer på HemmaKväll.
Men vi hann bara o kolla på 1, iom att klockan va så mycket redan. Hon va la 23:5o , och då messade Sammy & Jenny o frågade ifall vi inte kunde träffa dom i "stan" :D ( Jnkp ) Så det gjorde vi, det var race där, som vi kollade på en liten stund. Sedan åkte vi till Shell, och tog kaffe :) Sen i Jönköping så va det bara allmänt trevligt. Grabbarna lekte lite med sina porriga bilar ( deras ögonstenar )  ;)
Haha!

Vi va la hemma runt o2:15 på lördags natten. Vi hoppade i säng ganska så snart.
Och igår sov vi fram till 12:3o så jävla gött att få sova ut. Men gos, fortsatte att sova, jag blev arg o sa till honom att gå bort, så att vi inte skulle sova bort denna dagen med. Det gick fan fortare än vad jag trodde att det skulle gå med det :) Han upp o hoppa ! Vi tog fram frukost till en film som vi då hyrde i Lördags. Mysit!

Sedan gjorde vi inte så mycket. Klockan gick så jävla fort. Så vi spelade lite Nhl 1o, sedan tog jag fram en falukorv som vi hade i frysen. Så det blev korvstroganoff :) GOTT! Till efterrätt blev det Ben & Jerry´s goda glass :) Smarrit!

Nu sitter jag på tågen på väg hem :( Till praktiken :( Usch vad tråkigt. Vill vara med gooooos! <3
Men får ju träffa gos på torsdag.

Har inte hunnit o blogga , tiden har ju gått så fort :/ Men ska försöka att bättra mig.


Älskar min Pierre Linderoth mest utav allt <3 Han gör mina dagar!

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0