Orkar inte? (:

23 Juni;



Orkar inte, men måste få skriva av mig !

Vilken jävla dag idag på "jobbet". Fyfan. Det var nog det värsta jag har vart med om. Iallafall hitills. Som tur va så kom Emmeli och hjälpte till lite.
Slutade ca 21:45 idag. 2 ½ h för mycket egentligen. Men allt för o tjäna in cash, tänkte jag skriva, vilket jag gjorde, men menar tid. Tjäna in tid :) Allt för att få träffa min familj en stund imorn, innan jag åker till gos. Eller innan gos hämtar, mig där. Skulle jag tro.
Har sovit ensam nu i huset i 3 dagar. Första dagen var värst. Jag som är så otroligt nojjig av mig. Men nu är det bara skönt att få vara själv, inget tjöt, ingen som stör. Kan göra precis som jag vill. Det är härligt.

Så imorn blir det att jag jobbar i 1 h. Ska hjälpa Jean att öppna o komma igång. Usch, känner mig taskig att jag kommer att lämna han när det är som jobbigast. Men jag har ju hjälpt han på kvällskvisten istället. Så jag förtjänar dessa lediga timmar imorn :]

Kan inte bärga mig tills imorn. Är typ exalterad(?) , eller vad heter det? Något sådant.

Nu dom sista dagarna har det varit mycket minnen som har kommit upp i dialogerna. Hos vänner o bekanta ;) Emmeli kom förbi en sväng förut, efter att hon cyklat forshall :) Vi tog typ 3 cigg, och tjöta en massa minnen. Ah, det var tider det gumman. Skrattar ihjäl mig :D


Har inte så mycket att berätta. Tycker det är rätt intressant att man har läsare, som du, när jag inte skriver varje dag i min blogg. Så det hade vart kul o veta vem du är som läser? Men ni är väl för fega för o berätta :D Töntar ;)

Jag vet 3 säkert. Det är min älskling, min kära syster yster, skallerpressen NR.1 :D , och Monica. :D Sen vet jag inte mera. Det är klart att ni är nyfikna på mitt liv och vad jag gör. Det hade jag också tyckt ifall jag inte hade något liv som ni, o läser min blogg ? ;) Skojja bah!

Visst är han sötsak? ;) Sorry, att han är min då! :D


Har haft världens underbaraste samtal med Pierre idag. Skrev typ värsta kärleksförklaringen till han igår. Hoppas att han förstod mig.  Och "imorn" får jag träffa han. 3 hela dagar utan han :( Men imorn, äntligen imorn♥ Jag ÄLSKAR dej, gosis!
Får även träffa denna goingen ♥ Mosters Älskling!




 




Saknar dej, Peter 




Tror att det var allt från mig idag. Ska upp o jobba imorn, den timmen. Har duschat och gjort mig iordning nu. Ska packa dom sista grejjorna imorn. Ska dock hitta det jävla tältet också, som skulle ligga i tvättstugan, vilket det INTE gjorde :/ Bliiiir gaaaalen ! :) Blir en filmis nu, sedan nanis, och gosis med kuddis :)

Peace,'


Kommentarer
Postat av: Wohlfarth

Jag läser din blogg gumman men det har jag sagt innan ;-) puss på dig

// Caroline

2010-06-24 @ 02:11:47
Postat av: Tess

Jag läser din blogg :)

2010-06-24 @ 09:37:26
URL: http://taassiiie.blogg.se/
Postat av: Jossan :)

Söta ni är :) pusspuss!

2010-06-30 @ 17:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0