MIN ÄLSKLING <3

Min Älskling <3

Jag vet att jag kanske tjötar och överdriver ibland. Men det är ju för att jag har hittat dej, den underbarste killen på vår jord. Tänk ifall aldrig jag suttit vid datan just den tidpunkten, jag kolla in dej. Då hade jag aldrig vart i den situation jag är i nu. Vet inte vem jag ska tacka egentligen? Du är verkligen så bra på alla sätt. Du behandlar mig som en prinsessa, om så inte en drottning. Tror inte att det finns någon annan på denna världskarta, som är lika lycklig som jag är... Isf, om DU känner dig träffad. KOMMENTERA då! :) För jag tror inte att det är så, mer än jag. Jag älskar din familj, och vet att du känner samma för min. Det är så viktigt för mig. Som sagt, så jävla underbar på alla sätt. Va fan hade jag gjort utan dej? Du ska bli far till mina barn, jag ska gifta mig med dej. Och det som är sjukt är att det känns inte fel att säga det, för det känns så rätt med dej. Vi har kännt varandra i "10" år, känns det som, fast i själva verket är det 4 månader. Det är sjukt, i knooow!
Men jag skulle ALDRIG byta ut Pierre, emot någon annan kille. Det finns inte i min värld att jag skulle göra det. Vi har vart med om så otroligt mycket, på denna korta tid. Både bra och dåliga saker. Saker som jag inte tar upp för allmenheten, för det är privat kan jag tycka. Bara dom närmsta som vet.
Iallafall, Jag vill bara säga att jag älskar dej från hjärtat, och du är det bästa som har hänt mig.

It´s meant to be us ...

Den sötaste, snyggaste & bästaste som finns <3


Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer
Postat av: Pierre

Okej, känner väl mig tvingad att kommentera nu då. =P

Nej, så är det inte. Jag kommenterar gärna detta. Jag är så glad att jag gör dig lika lycklig som du gör mig. Du är den underbaraste för mig. Jag älskar dig! Kyss kyss

2010-06-08 @ 10:23:01
Postat av: Jossan

Haha ... Lilla älsklingen :) Du är för söt!

Jag kommer att äga sönder dej på Nhl 10 sen gosiis! :)

Kyssas!

2010-06-08 @ 13:31:38
URL: http://josefiiinejohansson.blogg.se/
Postat av: Pierre

Det tvivlar jag inte på. Du äger på NHL 10 ju. Puss

2010-06-08 @ 14:27:41
Postat av: Jossan

Haha gooosis! Men gosis, du är faktiskt bra. Du slog mig med 2-1 1 gång ju :) För att vara första gången som du ens lirar NHL 10, så är du ju grym. Och vi i team är ju grymma :D <3 Nu ska vi bara krossa dom andra lagen :D Älskar dej!

2010-06-08 @ 15:05:12
URL: http://josefiiinejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0