Vilken dag ...

Säger bara VILKEN DAG ! Fan, har så ont i mina fötter. Men men.. Imorn kommer älskling, och då får han trösta mig (: Ne, men då blir allting bra !

Har fikat lite gottit med Mamma, stefan & Moa får vi inte glömma ! <3
Kaffe o glass! :)



Åh, saknar han så mycket. Varför? Vi har ju liksom setts idag. Har fått en hel natt med honom. Hur kommer det sig att man saknar någon så mycket? :( <3

Jag & Mamma funderar på att dra ut med Moisen en sväng. Men de regnar, så vi får la se. Jag kanske blir lat, o stannar inne. Ne, nu sa mamma att vi skulle gå.. Att vi skulle ta ett sitt var sitt paraply. :D Så nu blir det att gå ut!

Vill kolla på film. Är fktiskt sugen på "Ondskan". Det va ett tag sedan man såg den. Fast den är så lång. Men va gör det? Jag börjar ju kl 11 imorn :P Nu går "kocken" på Canal + :D
Det kanske kommer något bra på teve ikväll, eller någon bra film.

Mamma & steffo säger att vi har fått ett husdjur :/ En grävliiing :/ Sjukt :P

Mamma är så snäll. Hon har köpt en flaska Chapell Hill till mig. Älskar dej mamma! <3

Hörs sen eller imorn!

pusspåer,'
peaceovernout,'
josefinejohansson,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0