" Anden i Glaset "

16 Oktober,'

Idag har vi inte gjort så mycket. Bara varit hemma. Lagat god mat osv. Som jag skrev tidigare i bloggen, så skulle vi bara va :) Imorn jobbar vi båda, så det blir bra :)

Gos jobbade över till kl 19:3o igår. Så det blev IDOL, igår. OCh sen så la vi oss i skaplig tid. Typ runt oo:oo - o1:oo tiden. Han somnade fort, stackaren som har jobbat så mycket!

Trivs verkligen :) <3

MIN ÄLSKLING <3




Nu ikväll så spelade vi "Anden i Glaset" det var lite läskit. För jag tror ju på sånt, det roliga är att Pierre inte gör det, men jag tror att han fick svar på de frågor han ställde. Så jag tror att han börjar tro på detta :)

Nu ska vi lägga oss. Eller jag ligger redan i sängen, vi båda sku ju upp o jobba imorn, som tur så får jag sova ut lite imorn med. Börjar klockan 12:oo :D

Men hoppas att ni har & får en bra helg, mina läsare!



Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0