Cuz´ of you,'

8 Oktober,'

Uppe med tuppen idag, fast än jag börjar klockan 12:oo :) Men det är härligt att få komma upp i tid också, och inte bara ligga o lata sig. Jobbade igår, från 14:oo - 21:oo, så hann inte att blogga igår.


Kul att jag fick upp min statisktik, så fort, på bara ett inlägg :)


Fredag idag! :) Men vet inte vad vi ska göra i helgen, vi har ingenting planerat faktiskt. Vad jag vet nu. Kanske blir bara en lugn helg, härligt :)


Hörde av ifrån min utbildare inom kursen, klockan 07:2o :) Tur för han att jag var uppe :) Men det var jätte trevligt samtal, märks verkligen att han bryr sig om oss! Så snäll & g0oo är du, Larsan ;)

Har inte så väldans mycket att skriva om. Men det är väl o andra sidan bra, så att det inte hela tiden blir noveller ;)


Jag läste på min väns blogg nyss, om att hon blev gravid, va jätte lycklig och stolt för att hon och henns kille skulle bli föräldrar. ( Den känslan går inte att beskriva ) Men strax efter vecka 6 så får hon missfall.. Det som inte får hända, när man är så lycklig. Jag nämner inga namn, men L, jag vet precis hur det är, hur det känns, hur ont det gör i både mage & hjärtat.
Jag har inte nämt det för allmenheten innan, för att jag inte har kunnat prata om det. För det första, sorgen, och för det andra för att jag trodde att det var fel på mig. Jag skämdes, mer eller mindre, ungefär som om att det va fel på mig. Att jag inte är för bra, för att få barn. Detta var i början av året för mig. Och nu efter 5-6 månader, så kan jag faktiskt prata om det. Men sen insåg jag att missfall är jätte vanligt, och att det händer många. Det finns tillochmed dom som går så långt, att man måste föda fram ett dött barn, pga missfall. Hemskt. Ingen ska behöva få gå igenom sånt här! INGEN! Hade nog aldrig klarat av det, utan min familj och mina vänner, och framförallt min pojkvän, Cuz´ of you <3


Så, nu vet ni också en "hemlighet" om mig...


Nu har jag tagit mig lite kaffe,' Så gott så! Ska försöka få i mig lite frukost innan jag åker till jobbet, men det är inte så poppis, för magen :) Åh, jag TRIVS verkligen på jobbet :) ÄR SÅ GLAD! Tänk att jag kan få prata om ett jobb?! Om mitt egna jobb!! :) Vet att det kan blir för mycket snack om jobb hit och dit, men det är för att jag är så stolt över mig själv, för en gångs skull :)

Får se om vi hörs ikväll,'
Annars i helgen :)

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0