Hemsk natt ...

12 Oktober,'


Inatt har vart en hemsk natt. Fylld med tårar och osäkerhet. Rädsla framför allt. Hade en dispyt med gos, vilket som driver mig till vansinne. För det är mig det är fel på. Det är jag? som är orsaken. Men det har löst sig nu. En annan sak som har med "fylld med tårar" är det häringa hemska händelsen som hände den 11 Oktober, med kille som hängde sig LIVE i sin webcam, på flashbacks hemsida. Stackarn planerade och skrev innan på fb, att han skulle ta sitt liv. Folk där trodde inte på honom och triggade han till att göra det. Önskade honom lycka till. Alltså hur fan kan sådanna människor finnas? Hur fan kan man önska någon lycka till istället för att stoppa det? Fyfan säger jag bara. Stackarn hade Aspberger syndrom och högfungerande autism, han roppade på hjälp, innerst inne. Fyfan! Detta va en hemsk natt.





Nu tillbaka till vardagen..
Inte hunnit göra så mycket idag, iom att jag somnade o4:1o inatt, så sov ut idag. Ska ju jobba inatt från 15:45 - o8:oo imorn bitti. Sovande jour, som passar mig ypperligt.
Nu smäller jag i mig mat, samtidigt som jag bloggar. Har redan packat väskan för jobbet, och älskling kommer o hämtar mig 15:15 ungefär, för att köra mig till jobbet.

Så det får väl bli att jag bloggar mer imorn när jag kommer hem imorn.



Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0