Mysfredag,'

9 Oktober,'

Whaa! Jag bloggade ifrån GOS tlfn förut, men det har tydligen inte kommit med! BLIR GALEN! Åh, jaja. Så e det!
Får blogga nu helt enkelt. :)


Igår kväll så åkte vi till Ica för att köpa något att käka. Så vi köpte en grillad kyckling med potatis sallad :) Så underbart gott, och relativt billigt. Så det hade vi o gottade oss med till IDOL. ( Synd att Sassa åkte ut, hon hade, tror jag, mer att kunna ge!! ) Helt enkelt en myspys Fredag :D
Vi la oss ganska tidigt igår, vi båda va helt döda. Så vi hoppade in i sängen, och satte på tvn, och somnade la runt 23:3o skulle jag tippa på. Om det inte var ännu tidigare...

Det var helt underbart att få vakna upp utvilad, och att få vakna upp till ett vackert väder, blå himmel och strålande sol. Och att få vakna upp till en underbar pojkvän. Jag kände just då i det ögonblicket, att livet inte kunde bli bättre :)

Vi dorg oss säker till 13:1o... Gott att bara få vara, och ligga o njuta i sängen av att man är ledig. Och speciellt få ligga bredvid killen man älskar.


Vid 16:oo så åkte vi ut till svärfar. Där gjorde vi inget mer än att hälsade på. Jätte trevligt. Sen så ringde Anna, och frågade ifall vi skulle komma till dom på en kaffe. ( vi pratade lite om det igår ) Men jag sa till henne att jag inte visste riktigt än, för att jag visste inte när vi skulle åka ifrån käre svärfar. Och Pierre va nere i källaren med hans pappa och tände i pannan, så jag kunde inte hära med han då heller. Men han kom upp strax efter. Och Benkt ( han stavas så :D ) skulle ändå till Mullsjö och hämta Pin, så då var det läge för oss att åka också. Så jag ringde upp Anna, och sa att vi skulle komma förbi en sväng.


Vi va där och drack kaffe, och tjötade! Trevligt :) Sen vid 21:oo tiden, så va det träff på BILTEMA, med olika motor-team, så jag,äslkling, anna, jonas och hagge åkte dit. Där va vi väl i 1 h, och tjötade. Men det va så jävla kallt ute, säkert - grader alltså, så vi åkte och köpte lite käk på donken, åkte hem och kollade på film :)

Har även pratat med min pappa idag ") Riktigt roligt att få prata med han.. Det är ju inte så ofta menar ja... Älskar dej pappa ! :)


Så nu är det väl alldeles strax läggdags igen. Börjar faktiskt känna av lite trötthet :) Det är ju faktiskt en dag imorn med.

Så, natti natti! Så hörs vi av!

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0