StickWihtYou <3

5 Oktober,'


Nya tider osv :)



Jag tog en bloggpaus härifrån blogg.se. Men jag kände att, denna blogg ger mig mer, än den andra. Så jag lägger den på hyllan nu, och fortsätter här :)

Det har hänt mycket sedan sist. Bor mer eller mindre med min GOS nu, och jag har även fått jobb. Dock bara timvik., men jag är oerhört lycklig för det med. Blir lite , eller faktiskt mycket , bättre ekonomiskt sätt.
Är verkligen den lyckligaste. Som har den finaste pojkvännen någonsin. Uppskattar verkligen allt det han gör för mig, även fast jag kanske är lite dålig på att visa det.

Som igår t.ex. Hade jobbat från klockan 14:oo - 21:oo, så pratatde jag med han i tlfn, så frågade jag iall han hade ätit. Då sa han:" Nej, jag tänkte att vi skulle göra det tillsammans när du kom hem" Jag: "Men jag hade med mig lunchlåda till jobbet och det visste du om!" ( Och jag kände verkligen inte för att ställa mig med mat när jag skulle komma hem, så sent, och sedan så såg det inte så trevlig ut med den disk som var på diskbänken. Och det sa jag även till han) Men då sa jag att vi kunde ta en donk då. ( Jag tänkte nämligen för mig själv, att han skulle ha tagit disken. Men han sa också i tlfn att han hade jobbat över till kl 18:3o, och spelat X-box, sedan han kom hem. Och så fattade jag.. Jaha, ingen disk har plockats iordning)

Men sen, när vi kommer hem, så har min underbaraste, vackraste, gosaste, lilla älsklings gos diskat all disk, och städat hela lgh :) <3 Jag blev så otroligt lycklig! Han överraskade mig, den j*veln ;) Ja det var verkligen, kär på nytt :P haha!


Blir & är faktiskt lyckligare för varje dag som går, med han. Har fått så mycket självförtroende på något sätt. Och det gör att vi lever bättre, typ. Svårt att förklara men ah...? Vårat band mellan oss blir bara starkare och starkare. SÅ känner jag ifrån min sida iallafall. Vi har haft våra dispyter osv, men vi har alltid löst det på något sätt :)
6 månader med dej, och fler blir det. Fort har det gått iallafall.




Vi har införskattat oss, eller nä, snarare FÅTT stryk bord och stryk järn utav min systerystser :) Och det käns för skönt :) Kanske inte det roligaste att veta i en blogg kanske ? ;)

Men nu ska jag börja och skriva på denna bloggen mer. Så enjoy :) Tack alla som fortfarande läser, trots att jag har tagit blogg paus :) Ska försöka att blogga lite mer och framförallt lite mer videosar. I know you like it :)
Ska dock försöka med att inte skriva noveller, nästa gång ;) Bara jobbigt, att läsa, men framför allt jobbigt att skriva :D





Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0