Still waiting <3

25 Oktober,'


Fortfarnde ingenting.


Har ringt en massa samtal idag om ärenden och med vänner. Hoppas att det går bra för dej, gumman <3
Annars så vaknade jag vid 11:2o tiden, skulle jag tro. Gick upp o satte på kaffet. * ( Bryggde alltså :D ) Fast erkänn att det första som alla människor gör på morgonen är att kissa? :D Det är rätt sant.

Sen så ringde älsklingen på sin lunch. Sedan pratadejag med MammaSandra ;), och har även pratat med Emmeli idag med. Nu är klockan 4 minuter över 14 :)  Nu kommer GOS snart ringa igen, på sin 2 rast antar jag.

Idag när han kommer hem ifrån jobbet, så ska vi direkt åka o STORHANDLA!underbart! Nu ekar det som värst i kylskåpet. Haha! Så sjukt e det. Men vi hade rätt många räkningar förra månaden, då blir det knapert med pengar månaden fram över. Får hoppas på att det inte blir lika mycket denna månaden. Mennästa månad så får vi båda en fet lön :D Vilken kommer att bli underbart & bra dessutom, då vi ska till ULLARED. Har skrivigt en inköpningslista dit, men är inte klar på låååånga vägar.



Idag blir det Pizza som mat. Man är helt slut efter att ha vart o storhandlat i cirkus 1 ½ h. Då är man inte så pepp på att ställa sig med någon mat :) Därför så får det bli Pizza idag.

Längtar efter att posten kommer idag. Då får Jossan paket. Men det är hemligt. Bara jag som vet :D Ni får reda på det sen :) Thihiii!

Nä, om man skulle ta o städa lite? Det ser ju ut som en rävarkula här :P Ne, riktigt så illa är det inte! Men ändå! :D

Hör av mera sen, om jag orkar :)

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0