Självsäkerhet & Självförtroende!

11 Oktober,'


Igår så var det städning här i förenening. Gos, gick upp vid 1o:oo, och gick ut. Men han väckte inte mig. Så jag sov till 11:2o tror jag. Så det var typ det mesta utav dagen igår...

Vet inte hur jag ska uttrycka mig, men en sak som är säker... Jag ska ta mig fan mer o mer lyssna till min magkänsla! Den har vart rätt hittils. Fan, misshandla mig istället, än att såra mig via detta sättet. Det gör fan så mycket ondare att bli sårad på det viset , än att bli brutalt misshandlad. Det tycker jag iallafall.
Men jag är fan så mycket säkrare än så. Måste bara påminna mig själv om det lite oftare :) Så kommer allt bli jättebra. ( Och om man har sådanna vänner, så BÖR man tänka om sin relation till dem!! )


Vet att jag har sagt det här 1oo ggr, om inte mer, men nu ska jag NER I VIKT! Så e det bara. Tror att det är den största boven för min självsäkerhet & framförallt mitt självförtroende. Jag vill inte ha det självförtroendet, att jag är bäst, snyggast och vackrast. Utan bara så att jag trivs med mig själv.

Såhär smal vill jag bli igen...


Man kan inte tro att detta är jag va? ;) Men det är det, ser ni :D

Klockan är strax 12:3o, så jag ska iväg till Ams, en stund idag, och fixa några ärenden. Pratade med älsklingen nyss, så han sa att han kunde hämta mig lite senare, när han hade slutat. :) Imorn är det jobb som gäller. Ska jobba natt, för första gången på detta jobbet imorn :) Det kommer att gå kanon. Dock så är det sovande jour, det är väl det bästa alternativet för mig :)

Vaknade till ett sådant fint sms idag också...

"Hej Gos! Hoppas att du har sovit gott! Ville bara säga att jag älskar dig och att jag längtar till den dagen , då du och jag får ett kärleksbarn tillsammans. Pusspuss :)"

How cute is´nt that? ") <3

Vi hörs senare ikväll! Måste börja fixa iordning mig nu :)



Tjiiiingeliing!

pusspåer,'
peaceovernout,'
josefinejohansson,'

Kommentarer
Postat av: Anna

Du och jag kan börja promenera när bebisen har kommit :) Jag har gett mig fan på att gå ner i vikt jag med nu :) Pusss<3

2010-10-11 @ 13:58:10
Postat av: Jossan

Ja Anna! Det är klart att vi kan :) Jag har tänkt på det jag med. Så tar vi en kaffe efter promenaden! :)



Pusspuss <3

2010-10-12 @ 01:24:15
URL: http://josefiiinejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0