. . . :)

13 Oktober,'

Dagarna bara rullar på. Tänkt att detta året har gått så fort? Sjukt. KAn nästan minnas varjedag from 1 Januari tom idag. Nu ljuger jag kanske lite, men ändå... :D

Som sagt, jobbade natt, inatt. ( Ironiskt sätt att skriva? :P ) Gick väl bra, fast sov inte så jätte bra. Är ju alltid ovant och sova borta de första gångerna. Men det ska nog gå fint. Så är väl lite trött idag. Dessutom så har jag inte träffat GOS sedan kl 15:45, igår. Och han slutar klockan 2o:0o idag :( <3

Men men... Har iallafall gjort min första köttfärslimpa, eller den står i ugnen, den är inte klar än :P Så jag ska överraska gos, med lite middag sen när han kommer hem. Vi får väl se hur den smakar. Ringde även världens bästa kock, Mormor, och frågade om lite tips. Men det blir säkert bra.

Ska ner i tvätt stugan och kolla om det finns en tvätt tid. Gos ville ha tvättat sina arbetskläder, men jag sa att jag verkligen inte orkade tvätta idag. Men han menade på att han skulle tvätta, bara att jag skulle gå ner o kolla om det fanns tvätt-tid. Men han kom sen på att han jobbade såpass sent idag, så att det skulle va. Men jag tänkte överraksa han med det ändå, om det nu finns någon tvätt tid. Jag orkade ingenting förrut när jag kom hem, men jag låg och vilade lite framför teven förrut, och hoppade sen in i duschen. Efter det så blev jag lite piggare :)

Till kötfärslimpan ska jag ha champinjon-stuvning, potatis mos och smörkokade morötter :) Mmmm, så gott! :)

pusspåer,'
peaceovernout,'
josefinejohansson,'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0