Fullt upp, trots en låååång dag!

15 Oktober,'

Hann inte med o blogga igår. Så det får bli idag istället.


Igår: Tvättade, städade, diskade och strök jag. Mycket på en gång, men sånt är tvunget att göra. Passade på eftersom GOS jobbade över. Och han jobbade inte över bara i 1 eller 2 h , nä,  utan han jobbade över 9 h. Så han var inte hemma förs än oo:3o. Han trodde först att han skulle vara hemma runt 20:oo - 21:oo, men så blev det ju inte :( Och ni som har min face, såg att jag skrev på statusen, att jag skulle pussa ihjäl han när han kom hem, vill bara tillägga att, det gjorde jag också! :)


Aah, de var jobbigt. Men det är ju goa pengar i nästa månad, så en får la tänka så. ( "Gemensam Ekonomi" )
Men idag, så skulle han inte jobba över, trodde han inte iallafall. Och vilket jag HOPPAS att han INTE gör. Han träffat han så lite denna vecka. Vi har gått om varandra. Så i helgen ska vi bara vara. Ska dock Jobba på söndag, 12:oo - 17:oo. :)

Idag är det ju Fredag. Härligt! Vi får se vad vi hittar på i helgen. Förutom jobb, på söndag för min del. Kanske blir en sväng ut till svärfar, och ser hur han har det Han skulle ju börja lägga nytt golv i huset, nu i veckan. Så det kanske blir en tripp ut dit :)


Jag pratade i tlfn i förrgår med min syster, och så var Melvin i bakrunden. Och så pratade jag med Melvin. Och syster sa i bakrunden: "Kan du säga moster?" Och melvin svarade mig i tlfn, och sa: "Moooooo  -  ster!" Ah, så sött! Han hade värsta mellanrummet när han sa moster. Och när han säger Pierre, det är ju bara för sött.Saknar den lille så oerhört mycket. Så det nästan gör ont. Men jag sa till syster, att när jag får pengar så får åka ner några dagar och vara med han! ÄLSKAR DEJ GULLUNGE!!! <3 <3 <3 Mosters prins!



Här är vi på ett café i falköping, jag syster & Melvin! Och titta hur underbart gullig han är :D



Rätt Ironiskt. . .



Det är rätt roligt att man aldrig får berätta något själv till sin släkt, utan att någon släkting vet om det redan. Blir förbannad. Pissed off! Så, skulle vara VÄLDIGT tacksam, ifall DU slutade med det. Jag har en mun själv som jag kan prata ur, och behöver inte hjälp med det.
Och snacka om att det är pinsamt att skämma ut mig över face. Men så är det väl när man inte har något bättre för sig. I guess! Du borde själv skaffa en blogg. Så vi kan läsa om dej och ditt liv?



Får se om jag uppdaterar mig ikväll.



Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0