Update,' 24 Oct

24 Oktober,'

Försökte blogga från GOS mobil när vi va ute hos hans pappa i veckan, och när jag hade skrivigt klart allting, så GÅR det inte att uppdatera. Blir galen, och tappar aptiten genast!

Därför har jag inte bloggat på ett tag. Har dessutom jobbat, och vart en full vecka annars!

Lilla Anna & Jonas fick inatt en pojk. Kasper :) Har inte sett han än, men grattis till er båda! :) Nu ska vi ut o röra på fläsket Anna :)

Annars i helgen så har vi bara varit hemma. Verkligen inte gjort något. Bara varit. Det behövs. Men nått som är konstigt tycker jag... Det är att när vi på veckorna, har jobbat, tex. Så lägger vi oss jätte sent. Men nu på helgen, så lägger vi oss tidigt, när man ändå kan vara uppe och sova ut? Varför är det så? Whatever, knasit iaf!




Vilken bild! Herregud!! På Lipz med Emelie för typ 1½ år sen nu.


Sitter här med mitt morgonkaffe. Gos ligger inne o sover fortfarande. Jag ska låta han få sova ut. Han som har jobbat över så mycket förra & förr förra veckan.



Nu till helgen som kommer så ska vi ner till brorshan & Emelie. För att sedan passa denna underbaringen på Lördag :) Här sitter Willie i Pierres famn. Så söööööööööööt! Fasters Älskling! <3 Jag Älskar Dej!




Igår så pratade jag med Melvin (systersonen) på tlfn, och han både flirtade med mig och gjorde släng puss! Man ba, ÅH vad jag älskar den killen! :) Mostersgodiiing! Men tror allt att han gillar Pierre mera ;) Han säger hans namn mer än moster! (Kanske är så bara för att moster är svårare att säga;) Det MÅSTE vara så :P )
Saknar den lille så!! <3 Ska ner till syster om någon vecka och passa melvin, cuz i want it! :D


Well well... Får hoppas att jag plu**ar nu i veckan!


Har även bestämt att den sista helgen i November, så åker vi ner till Ullared, för att handla en massa saker, som vi framförallt, behöver här i hemmet. Och sen julklappar till syskonbarnen :)

Imorn ska vi åka och storhandla! SKÖNT! För det ekar verkligen i kylen & frysen nu :D Frostade även av frysen nu i veckan, det behövdes verkligen. Kom knappt in i låderna! :) Passade på att göra det när gos va på jobbet.

Har även skrivigt en "Matsedel" för varje vecka, så man vet vad man ska göra för dag. Det är perfekt. Både ekonomiskt, och billigt(?). Så man har något att följa! Börja ni också med det :D Det är så jobbigt att fråga älsklingen vad vi ska ha idag, och så har man ingen fantasi, (ivart fall inte jag) och så säger han något, så är int ejag sugen på det, eller tvärt om etc. Så nu ska vi börja med det. Då vet man också vad man ska handla för hela månaden.

Tummen upp för det. Idag blir det att åka ut till svärfar. Hälsa på lite :) Sen så vet jag inte! Kanske uppdaterar mig ikväll :)


Titta vad söt min älskling va i början? ;) Varför dör sånt ut? :) Vill ha massor av blommor! :)



Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0