Jag veeet...

23 Maj,'


Hur lång tid har det gått denna månaden, sedan sist jag skrev? :P Har som sagt ingen ork, och jag skriver när jag känner för det helt enkelt. Tiden finns ju än så länge, men det är just orken.

Idag är ingen bra dag! Är sjuk. Eller börjar och bli iallafall. Halsont, trött osv. Typiskt när älsklingen fyller år strax. Min mormor är för g0o, hon skrev nu på face-chatten, och frågade om hon skulle göra smörgåstårta till oss nu på lör-sön. Och hon gör VÄRLDENS g0oaste smörgåstårtor. Jag har världens bästaste mormor.

Då kanske det är bättre att ta kalaset på söndag, för då kan mina släktingar också komma :) Nu tänker jag högt för mig själv...

Frågan är vad man ska hitta på, när man typ är sjuk. Orkar ju ingenting.

Igår var det en roligare dag iallafall, vi beställde en ny bilbarnstol, kollade på tvättmaskin & kollade på en bättre kamera.
Tvättmaskinen är absolut det viktigaste efter bilbarnstolen :)
Viktigaste & viktigaste, men det skulle underlätta så OERHÖRT mycket ! Längtar så mycket efter våran lilla skatt nu, men samtidigt så ska jag passa på att "vila" upp mig, och ta igen så mycket tid som möjligt med pierre nu. Så nu kommer jag att vara off ett tag med vänner & bekanta :P

Nu passar jag på mig att få i mig lite frukost också.

Nä, detta får räcka nu så länge. Så hörs vi igen!


Magen v. 31 :) <3

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0