Häktig dag :)

9 November,'

Idag har det änka varit en jäktig dag. Vi hade ställt klockan på 8:15 då Michaela & Elias skulle komma till os vid 9 tiden. Jag & Isabelle snoozade fram till kvart i 9 sen så gick vi upp och gjorde oss iordning. Dom kom runt kvart över 9, och sen så skulle vi ta bussen här vid mig till Ryhov, men jag var inte riktigt färdig med Isabelles mat, så bussen gick mitt framför ögonen på oss! Irriterande!!! Och Michaela hade en tid på Ryhov kl 10:30, men hon ringde och sa att hon skulle bli en halvtimme sen ungefär. Så vi väntade på nästa buss som kom en halvtimme senare.

Inne på Ryhov gick det ganska rätt fort, med tanke på hur lång tid det faktiskt kan ta. Dom konstaterade att Elias hade öroninflammation! Stackaren! Så han fick en penicillin kur.

När vi kommer till Huskvarna igen går vi in på Willys och handlar lite mat som vi lagar när vi kommer hem till Michaela. Köttfärssås m. spaghetti :) suuuuuper gott! Sedan myser vi med chips o dipp :) det har änna varit en heldag med bara Michaela & Elias! Jättemysit! <3 jag var där tills 18:30 då älsklingen kom i hämtade oss !
När vi kom hem fick Isabelle gröt till kvällsmat, och va uppe till kl 21, och nu sussar hon som en prinsessa i sin säng <3

Jag & älsklingen kollade på Scary Movie 3 nu vid 21 tiden;) mysiiiit!

Och nu ligger vi i sängen för att sova. Är änna helt slut efter denna dagen! Vi får se vad vi hittar på imorn.

Gonatt!

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0