Bild bomb :) - Strax ny design ! :D

16 November,'

Tiden går fasansfullt fort nu. Det känns som om att det var igår jag bloggade, men icke. Sen har man la inte motivationen när man har fullt upp hela dagarna!
Men nu så! :)

Idag ställde vi klockan på o8:15. För att vi skulle på babymassage. Sista massagen var det idag. Tråkigt! Efter det så var det Öppna Förskolan :)
Michaela och jag tog sällskap till massagen idag :)

Efter ÖF så gick jag till Willys och handlade, ingredienser till maten. Idag blev det Michaelas goda rätt som jag fick bjuden på igår, när jag var hemma hos henne! Sen så gick jag hem, och självklart vaknar Isabelle när vi är utanför, så fick ingen egen tid. Men det lipar inte jag för. För jag ÄLSKAR att ta hand om min dotter. Sen så är det inte helt fel ibland att få lite tid för sig själv... :p
Sen så kom älsklingen hem och jag gav Isabelle lite potatis & morots puré. Sen så började jag med maten efteråt. Mitt upp i allt ringer Brorshan, och snackar lite gött :) Saknar dej! Men vi ses ju näst-nästa helg :D
Sen så badar jag Isabelle och det älskar hon :)

Sen fick hon gröt vid 19 tiden, och 19:3o somnar hon, så trött, så trött! Så nu har jag & älsklingen haft liten egen tid med varandra & kollat på Ishockey. Och nu kollar vi på Kalla Fakta. Ikväll blir det säng i skaplig tid, det känns i ögonen.


Idag kommer jag att lägga upp en massa bilder. Lite blandat ! :)


Här är Isabelle på Öppna Förskolan :)


Isabelles bästaste komppis & kärlek, Elias :)

l

Här testar Isabelle för första gången, Elias gåstol :)


Här smakar Isabelle fast föda för första gången, morotpuré :)


Här kramar Elias om Isabelle :) Dom är kääääära <3 Så sött, så jag smälter!



Här matar pappa Pierre Isabelle för första gången! Maj & potatis puré :)



Bortskämd får man allt bli ibland av sin älskling <3



Leon & Isabelle <3 En bland Isabelles bästaste kompisar :)



En jätte glad Isabelle :) <3 Mammas söta dotter!



Melvin visar STOLT upp sin kusin Isabelle <3 Mina hjärtan!



Det var lite bilder :) Det får räcka för idag!

Nu får det strax bli sängen !

Imorn ska jag åka till Michaela, så ska hon hjälpa mig med min design. Det är så fruktansvärt tråkig nu ! Tack bästaste Michaela <3

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'


Kommentarer
Postat av: Michaela-Mamma till Elias och änglabarnet Vincent

Hann ju aldrig med det idag men jag ska fixa en header till dig stumpan =) Vi kan ju ta en heldag nästa vecka? då kan jag hjälpa dig o färga håret plus Designen =) Så fina bilder du lagt ut =) ÄLSKAR DIG! =) <3

2011-11-18 @ 01:28:36
URL: http://miichaelaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0