3 Rätters på Menyn ;)

11 Februari,'

Igår hade vi myspys med mamma och Stefan. Pierre hade tagit ledigt igår.

På torsdags kvällen när dom kom så åt vi våfflor och drack kaffe. Isabelle var så glad över att träffa sin mormor. Det blev sent den kvällen med mycket skratt och prat. Bara älskar det!! <3 men igår skulle dom vidare till ett par här i Jönköping, så vi skulle köra dom dit och vi skulle hälsa på Pierres mormor. Men så ringde paret mamma och Stefan skulle till och sa att vi skulle följa med upp och äta middag hos dom. Och det var super gott! Det bjöds på en god kräftsoppa till förrätt. Till huvudrätt fick vi en god kyckling gratäng med råris till. Suuuupergott! Och till efterrätt hallon med kesella. Tack ännu än gång det var så gott.

Sen blev klockan runt sex och sedan gick vi över till Pierres mormor som bor mitt emot. Så vi va där i ca 1,5 timma.
Hon är så Söt & snäll, Pierres mormor :) 85 år och från Ungern :) och hon älskar verkligen Isabelle. Isabelle är 25% Ungrare ;) Så roligt att isabelle har ett annat ursprung.

image description

Sen när vi kom hem igår tog vi oss en var son cider jag o Pierre. Isabelle var uppe en stund med oss, men vid 21 tiden somnade hon. Sen gjorde vi bakad potatis till oss 2 senare på kvällen och myste. Sen gick vi in i la oss vid halv 1. Och Isabelle har sovit hela natten idag. Så underbart gott att få sova ut :) Älskade unge!

Imorses åkte Pierre till Min kära hemstad Göteborg för och jobba lite :) så han är på väg hem nu. Dit ska vi även nästa helg ;) Så blir det ******* :D

Ikväll blir det ev. att vara med några kompisar och umgås :) Ska bli kul. Nu sover Belle middag så nu har jag lite egen tid!

Kräftsoppa :)

Kycklinggratäng m. Råris & Sallad

Hallon med Kesella :)

 


Saknar mamma!! :) men dom är ju i närheten sv. Mig denna helgen :)

Längtar tills jag också får träffa min systerdotter Agnes <3

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'


V

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0