Arg

Att ett spel kunde göra mig så förbannad, det trodde jag inte.. Jag blir tokig på WordFeud ! Varför är jag så jävla kass? Nu kanske det märks att jag inte hängde med på lektionerna!! Fan också! Mitt ordförråd är fan inte stort alltså! Ja, nu blir det många svordomar men det får man ta. Blev så arg så att mitt adrenalinet pumpade så hårt att jag var tvungen att gå ut och röka. Så nu har mina fingrar precis tinat upp igen. Kul! Och är inte meningen att det ska gå ut över min älskling till sambo! Men på något vänster så gör det de :( förlåt mitt hjärta! Nu blir det i säng, eller jag ligger redan, men nu blir det att sova. För något Jerry Springer var det inte på teven nu! :/ Isabelle har änna bänt lite på dygnet nu, så det är bäst att jag får somna nu och sova dom små timmarna så att jag är piggelin imorn, då jag hoppas att min älskade sötaste vän kommer och hälsar på oss! Wackelfufu - med annat namn, Frida :) <3 titta, ni blev jag genast på bättre humör :))) ska bjuda henne på Våfflor om hon kommer imorn! Ska dra lite snabbt om idag också: Vi gick upp vid 10 jag och Isabelle. Pierre sov lite längre. Jag ringde min kära syster och frågar om den lill* bebisen har kommit it än. Icke sa Nicke. Tio dagar över tiden nu! Envetna unge. Jag och älsklingen planerade att vi skulle åka ut en sväng på en roadtripp igår, - idag, vilket vi gjorde vid 13:30 tiden. Vi hamnade i Kaxholmen & i Tenhult. Sist men inte minst i Huskvarna där vi stannade på Willys och handlade middagsmaten. Sen fick vi ett mycket oväntat besök. Som kom på en kaffe. Sedan satte vi igång med maten & käkade. Sen åkte Pierre och tränade innebandy, och jag gjorde ett Zumba pass här hemma :) sen kom älsklingen hem och vi drack kaffe och myste? Ne det gjorde vunnet. Men jag önskade att vi gjorde det. Vi satt vid våra tlfn... Sedan efter Wallander filmen så hoppade vi in i duschen :) och sen hamnade vi i sen sitsen som jag inledde inlägget med! Detta var denna dagen! På återseende, och lovar att jag inte ska vara en bitch i nästa inlägg. Pusspuss!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0