Dag 09 – Min tro

Min Tro:

Jag tror väl inte så mycket. Tror inte på gud. Tror på big bang, hellre isåfall. Att gud skulle ha skapat välrden är väl snarare mer eller mindre bullshit?!

Och om det nu skulle finnas en gud, varför skulle då t ex alla barn & människor i Afrika ha det så svårt? Varför finns då canser? alla sjukdommar osv? Fattiga & rika? Skulle det finnas en gud så skulle väl jag tycka att alla människor skulle ha haft allt lika.

Det mest logiska är big bang. Då allt började med en explosion. Sedan i vattnet där fossilen eller alger utvecklades osv osv... På den stigen tror jag på. Sen om det är rätt eller inte. Men det handlar om min tro, och det tror jag.




Det var allt för mig :)  På återseende!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Wackel

"fossilen utvecklades"? Haha

2012-02-13 @ 22:49:11
URL: http://wackelfufu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0